Minne asumaan, toiveena noin 2h ajomatkan päästä seinäjoelta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "juliana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"juliana"

Vieras
Olen lopen kyllästynyt asuinpaikkakuntaani ja on tullut nähtytä pohjanmaan meiniki sen verran tarkasti, että haluaisin vaihtaa maisemaa.
Olen totaalisen kyllästynyt paikallisiin ihmisiin ja haaveilen josko tuleva puoliso löytyisi uudelta asuinpaikkakunnalta.
Mutta minne? Olen asunut hetken Lahdessa, mutta se ei ainakaan ollut minun paikkani.
Ajattelin että olisiko Pori-Tampere akseli millainen paikka asua?
En halua kaupungin vilinään, mutta isompaan kaupunkiin olisi kuitenkin kiva päästä 30-1h ajomatkan takaa.
Mielellään jokin pienempi kylä, rauhallinen ja luonnonläheinen paikka, missä nyt olisi suht lähellä edes se ruokakauppa.
Ehdotuksia?

Kankaanpää. N.1,5h matkan päässä Seinäjoki ja Tampere ja alle tunti Poriin. Luonnonläheinen pieni kaupunki, isot kaupat, uimahalli ym. perusjutut löytyy. Edulliset asunnot ja kaikki lähellä vaikka asuis kaupungin laidalla. Rauhallinen paikka asua, mä tykkään. :)

kankaanpää kuulostaa näistä parhaimmalta.
Ja olen työtön, kyllä, mutta toivon löytäväni uudelta paikkakunnalta töitä, koska sitä ei täältäkään löydy.

Olen muuttamassa kankaanpäähän koska pääsin sinne kouluun, onko kankaanpäässä miten paljon rock henkisiä ihmisiä?
Onko millaiset baarit jne?
Uskaltaako keskustasta kävellä yksin baari illan jälkeen kotiin?

Olen muuttamassa kankaanpäähän koska pääsin sinne kouluun, onko kankaanpäässä miten paljon rock henkisiä ihmisiä?
Onko millaiset baarit jne?
Uskaltaako keskustasta kävellä yksin baari illan jälkeen kotiin?

Missä päin SUomea on niin levotonta ettei uskalla baari-illan jälkeen kävellä yksin kotiin. Olettaen että matka on kävelymatka...

[QUOTE="northern soul";29450614]Justhan ap sanoi, etta on tullut Pohjanmaan meininki nahtya.[/QUOTE]

Seinäjoki on myös pohjanmaata. Etelä-pohjanmaata!! Hox hox

parkano pirkanmaalla, n. 1h päässä. Tampere 2h päässä, kaskinen tai närpiö n. 1½h.

Jalasjärvellä olis halpaa asua :) mut se on vain 20min

- Raippaluoto (vaikka onkin Pohjanmaalla niin on todella erilainen paikka kuin Seinäjoki ja Vaasan palveluihin ei ole kovin pitkä matka)
- Haapamäki (ihan omanlaisensa tunnelma, käsittämättömän halvat asunnot, Jyväskylään ja Tampereelle ei hirveän pitkä matka)

Tampere ja lähikunnat, esimerkiksi Hämeenkyrö, Ikaalinen ehkä Ylöjärven/Kurun rajamaasto, kaunista seutua, järviä, aaltoilevaa maisemaa. Ihanaa vaihtelua Pohjanmaalle.

Yhteistyössä