minkän ikäisenä voisit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tosi vaikea sanoa tässä vaiheessa. Periaatteessa ollaan ajateltu, että lapset nyt/alle 3kymppisenä, ei enää 35v tai lähempänä 4kymppiä. Mutta kaikkea ei voi aina suunnitella ja suunnitelmatkin voi muuttua. Tällä hetkellä kuitenkin se fiilis, että en enää yli 3kymppisenä tähän touhuun ala, on kroppa niin kovilla joka raskauden aikana jo tämänkin ikäisenä.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhipöykerö:
Älä tee lapsellesi sitä, että on kovin suuri ikäero muihin sisaruksiin. Se ei ole kivaa.

mulla ero mun veljeen 10v ja oli mitä parhaimmat välit ja olin iloinen kun oli ISOveli.. välit ny menny lopullisesti, mut ei mitenkää liity ikäeroon...

ja mikä pitää muistaa et aina niiden lasten tuloa ei voi itse päättää, siis et millo tärppää----

Alkuperäinen kirjoittaja xMarilynx:
kai se 45v. on rajana.poika on nyt 7v. ja minä melkein 38v.pitäisi ensin löytää mies. :whistle:

Minä 35v. ja tyttö viittä vaille 9v., mutta kun se mies tarttettas ainakin siihen tekemiseen, eikä siitä kai haittaa olis muutenkaan (en tiedä kun en ole kokeillut).

Kannattaa mennä keskustelemaan tuonne Soneraplaza.fi/ellit sivuille, jos kaipaa ikäistään ja fiksua keskustelua.

Täällä on lähinnä suht nuoria äitejä ja olen huomannut että enimmäkseen kaikki äidit vain kotona eikä kovin kiire töihin.

Itse valmistuin vasta 28-vuotiaana, sain vakityön ja nyt olen 30-vuotiaana 6 kk pojan äiti. Toisat aletaa juuri yrittämään ja haavena olisi kolme lasta. Olen saanut paljon mukavaa vertaistukea Eliien palstalat. Täällä tuntuu kuin kaikki olisivat kouluttamattomia, miettisivät miten saada Kelalta tai sossusta rahaa ja ovat suurperheen äitejä 25-vuotiaana.

Innostuin niin 2kohtalotoverista" että unohtu vastata ap:n kysymykseen, SORRY!
Ja takaraja se sama 45v. Pakko antaa itselleen mahd.paljon aikaa, vauva (ja isompikin lapsi) ois ihanaa viel joskus saada.

Yhteistyössä