Minkälaista ihmistä pidät hyvänä ja mukavana ihmisenä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä

Vieras
Minkälaista ihmistä pidät hyvänä ja mukavana ihmisenä ja jota saatat jopa ihailla tai hän on esikuvasi?

Itse arvostan ihmistä, joka on rauhallinen, ei valehtele, ei kiroile, pitkäpinnainen, ystävällinen, huomioi muut, antaa muille paljon (esim. tavaraa tms.), hymyilee paljon, fiksu, on opiskellut ym. ym.

Tämmöisestä ihmisestä voisin sanoa hyvä tyyppi

Hyvä tyyppi on mielestäni rehellinen eikä kuvittele olevansa muiden yläpuolella.
Kiroilla saa eikä tavaroita tarvi jaella. Hymyilläkään ei jatkuvasti tarvi eikä olla yliopiston käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minkälaista ihmistä pidät hyvänä ja mukavana ihmisenä ja jota saatat jopa ihailla tai hän on esikuvasi?

Itse arvostan ihmistä, joka on rauhallinen, ei valehtele, ei kiroile, pitkäpinnainen, ystävällinen, huomioi muut, antaa muille paljon (esim. tavaraa tms.), hymyilee paljon, fiksu, on opiskellut ym. ym.

Onko tällaisia olemassa..? :D

Monikin ihminen vaikuttaa hyvältä tyypiltä kunnes ystävystyessä huomaa että jokaisella on se pimeäkin puolensa. Jos joku on täydellisen hyvä, niin se on jopa pelottavaa. Ystävystyn mieluummin tavallisten ihmisten kanssa enkä kyllä muunlaisia tunnekaan :whistle:

Ymmärtäväinen. Ei tuomitse niitä, jotka tekevät toisin kuin itse. On kiinnostunut sinunkin asioista ja osaa tukea sinua. Henkinen rikkaus on maailman suurin rikkaus. Opiskelut, työt, maallinen mammona ei merkkaa mitään.

-ottaa muut huomioon
-empatiakykyinen
-huumorintajuinen, jopa hauska
-suurinpiirtein noudattaa lakia
-avoin, vaikea tutustua sulkeutuneeseen ihmiseen
-avarakatseinen, ei tuomitse

Ei mun esikuvien tarvitse olla mukavia ja hyvyyskin on vähän siinä ja siinä. Mukavat ihmiset ovat erikseen.

Mukava ihminen on sellainen, jonka kanssa tulee hyvin toimeen ilman suurempia ponnisteluja. Hyvä ihminen on sellainen, joka oman itsensä sanelemana toimii oikein, tehden hyvää itselle ja toisille.

Esikuvinani toimivat ihmiset, jotka kaaoksesta (sisäinen/ulkoinen) huolimatta ovat kyenneet ylittämään kaikkien odotukset. Joiden äly on ylimaallinen.

:o Aikamoiset kriteerit. :o Ainakaan sellaista ihmistä en pidä hyvänä tyyppinä, joka edellyttää toisilta ihmisiltä tavaran antamista, jatkuvaa hymyilyä ja korkeaa opiskelutasoa.

Mulle on tärkeää että ihminen on rehellinen, vastuuntuntoinen eikä herkästi ajattele tai puhu toisista pahaa, sellainen jalat maassa-tyyppi.

Mulla on niukat, mutta palstaan nähden vaativat kriteerit: Ihminen, joka aiheuttaa mahdollisimman vähän kärsimystä yhteiskuntaan. Hoitaa omat asiansa asiallisesti ja sattuu ehkä toisinaan olemaan jopa hyvää seuraa. Ei kadehdi, tai jos kadehtii niin pitää sen omana tietonaan. Yrittää ainakin parhaansa näyttää olemalla ahkera ja hyödyksi koko yhteisölle. Loput onkin kaveripiirin asioita - kaikkia ei voi tuntea läheisesti, mutta hyödyksikäyttäjät tunnetaan. Hyvä ihminen pärjää vähällä ja jakaa ylimääräisestä heikommille.

Semmonen ns. hyvä tyyppi, joka elää elämäänsä omalla (itse valitsemallaan) tavalla, ketään tai mitään satuttamatta. Tämä ihminen on ainakin peruspositiivinen, näkee asioissa monta puolta. Osaa pitää puolensa mutta joustaa edes vähäsen- häneen voi luottaa paniikin iskiessä.

Minulla on ollut ilo työskennellä tälläisen ihmisen kanssa :).

Yhteistyössä