Minkälaisia vaatteita hoitoon päälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lotta79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lotta79

Jäsen
05.05.2009
261
0
16
Siis minkälaisia vaatteita laitatte lapselle päivähoitoon päälle? Onko "hienommat" kuin kotona ollessa?
Mä aina lapselle laitan tarhaan silitetyt, mun mielestä yhteen sopivat vaatteet (ihan perus paitaa, housua, shortsia tai hametta), mut vapaapäivinä (viikonloput, lomat) likka saattaa kulkea silittämättömissä vaatteissa jotka ei edes sokean mielestä sovi yhteen :ashamed:
Sitten kun taas mennään "jonnekkin" (kaupungille, kylään tms.) on "paremmat" vaatteet. Mites teillä muilla?
Ja ei asuta maalla vaan ihan pk-seudun lähiössä, että vapaapäivinäkin näkyy muita ihmisiä ja paljon...

Meillä on melkein saman vaatteet hoidossa kuin kotona enkä silitä vaatteita. Käytännöllisyys ja miellyttävyys päällä on mun mielestä pääasia. Meillä pojat käyttää t-paitoja, collegehousuja, verkkareita tai shortseja pihalla ja collaripaitaa viileämmllä säällä.

Kaupungille ja kylään laitan vähän parempaa, kauluksellista t-paitaa ja siistimpää housua.

Joo, siis kyllä meilläkin samat vaatteet on käytössä, mutta tarhassa silitettyinä ja yhteensopivina... likka on jo 3 vuotta ollut tarhassa ja aina olen toiminut näin, mutta tuli vaan mieleen kun useampi ihminen ihmetelly, että kun heillä laitetaan hoitoon huonoimpia vaatteita yms.

Yhteistyössä