Minkälaisia teidän muiden aamut on?

La vida es un destino

Aktiivinen jäsen
11.12.2007
8 190
1
36
tuli vaan tällänen jostain mieleen :D

meillä menee niin et aamulla kun tyttö herää tulee sängyn viereen koputtelemaan minuu ja haluaa kainaloon. Siinä sitten köllitään tai sitten vielä nukahdetaan vajaaksi tunniksi.

Sitten keitetään kahvia ja aamupuurot. Ja sitten mie oonkin jo energiaa täynnä.

Esim tänään mies taas nauroi miulle kun heti aamusta aloin touhuilemaan. Laitoin joulukoristeet veks ja riisuin kuusen. Kuusi pihalle ja imuri käteen. Sitten pölyt, tiskit ja pyykit :D

Kuis muilla? Ootteko aamu-unisia vai virtaa täynnä?

Mies on ihan jumissa aina aamuisin.

Mun 3,5 -vuotiaani onneks nukkuu vapaapaivina melko pitkaan, heraa siina 8.30-9. On tullut joskus aamuyosta viereen. Sitten viela loikoillaan, katsotaan lastenohjelmia (aiti tietsikalla tai siivoilemassa). Sitten ulkoilemaan tai jonnekin muualle. Yleensa aamut ovat hyvaa aikaa! : )

Mä rakastan varhaisia aamuja.. se ei mee yksi yhteen sen kanssa että olen yö-ilta-ihminen.
Ainoastaan vaellusreissuilla herätytän itseni puol kuuden - kuuden aikaan ja olen kuin naantalin aurinko.
Kotona nousen 10.00 - 13.00 :/.. kyllä siinä imettelen vauvaakin .. joskus monta tuntia putkeen pienillä tauoilla. *multa kun ei tuu maitoa ihan liikaa*

Aamulla virtaa täynnä. Tänään herättiin kaikki 10.30. Nuorin huuteli että äitiiii, tääääällää!! Menin nostamaan pois sängystä, vaihdoin vaipan, mies meni keittämään kahvia, keskimmäinen nousi. Miehen kanssa kerättiin rojuja paikoilleen ja siivottiin sohvan alus. Kahvia kuppiin ja sohvalla köllimistä koko perheen voimin. :D Nyt tuli naapurin tyttö meille leikkimään, katsovat tappeja ja miehen kanssa tässä hörpitään kahvia ja katotaan Alf:ia ja mä samalla surffaan kone sylissä sohvalla.

Yhteistyössä