minkälaisia teidän 2-vuotiaat?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
1. minkä verran tulee puhetta? 2 sanan lauseita
2. mitenkä pottailut sujuu? aika huonosti
3. onko hoidossa, missä? onko muita harrastuksia? tarhasa
4. minkälainen luonne lapsella, onko ujo vai reipas? noista vaihtoehdoista reipas
5. niin joo ja onko siis minkä ikäinen? 2v9kk

1. minkä verran tulee puhetta? ei yhtään oikeaa sanaa
2. mitenkä pottailut sujuu? täysin vaipoissa
3. onko hoidossa, missä? onko muita harrastuksia? terapiat, kuntoutus yms.
4. minkälainen luonne lapsella, onko ujo vai reipas? hmm
5. niin joo ja onko siis minkä ikäinen? eilen täytti 2v

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kertokaa jotain...

1. minkä verran tulee puhetta?
2. mitenkä pottailut sujuu?
3. onko hoidossa, missä? onko muita harrastuksia?
4. minkälainen luonne lapsella, onko ujo vai reipas?
5. niin joo ja onko siis minkä ikäinen?

kiidos!

1. puhuu pitkiä lauseita ja koko ajan ja paljon, myös muutama laulu sujuu ainakin vähän sinne päin: tuiki,tuiki tähtönen, paljon onnea vaan ja tuu tuu tupakkarulla(onkohan tää sen laulun oikee nimi ees...). eilen huvitti kun tiputti kynän lattialle ja sujuvasti sano sitä nostaessa: voi hyvänen aika sentään ja toisti vielä moneen kertaan, taitaa olla hoitajalta tarttunut sanonta..

2. huonosti sujuu, kotona välillä ilman vaippaa, mutta ei kyllä pottaan/pyttyyn tee mitään istuu kyllä potalla mutta ei sinne mitään tuotosta tule, jospa tuossa kesällä sitten.. eli täysin vielä vaipoissa.

3. perhepäivähoidossa, ei harrastuksia.

4. toisaalta reipas ja toisaalta ujo, uudet tilanteen aina vähän aikaa ujostuttavat, mutta hetken katseltua menee yleensä reippaasti mukaan.

5. ikää 2v 4kk

Poika puhuu paljon ja taitavasti. Kokonaisia lauseita, aihepiirikin on laaja. Ja jutut on aivan mahtavia :D

Ei kovin hyvin. Pissaa kyllä pottaan jos hänet laittaa siihen istumaan, mutta ei osaa itse ilmoittaa hädästään. Kakan teko pottaan ei onnistu sitten millään, siihen toivon mukaan saadaan muutos kesällä.

Ei ole hoidossa. Ehti kyllä olla reilun vuoden mummulassa hoidossa minun ollessani työelämässä, mutta nyt olen työtön ja siksi kotona pojan kanssa. Käymme yhdessä paljon kyläilemässä ja leafin lasten maailma on tullut tutuksi myös (vrt. Hoplop)

Ei tuo ainakaan ujo ole! Sanoisin että on kyllä tosi reipas, mutta myös omapäinen.

Nyt 2 v 4 kk.

Moi lissu! :D

Puhuu hyvin ja ymmärrettävästi. Pitkiä lauseita. R:ää eikä D:tä ei osaa sanoa.

Pissaa ja kakkaa pottaan. Päikkäreillä ja öisin vaippa käytössä. Päikkäreillä tosin vaikka usein ihan kuiva.

Oli vajaa vuoden hoidossa, mutta nyt taas kotosalla kun mä olen äitiyslomalla (pikkusisko 2kk). Ei varsinaisia harrastuksia, ollaan viime vuonna käyty muskarissa joka muuton takia jäi. Muuten ulkoillaan ja pelaillaan kotosalla. Kerran viikossa perhekerhossa.

Reipas, omapäinen. Vierastaa yleensä hetken mutta hetken päästä jutustelee ventovieraallekin kuin papupata.

Nyt 2 v 3kk

Yhteistyössä