Minkälaisia oireita hometalossa asuvilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja homeinen koti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hengitystien oireita oli lapsilla, ja nokka vuosi. Minulle iho rupesi reagoimaan todella voimakkaasti, kädet, selkä ja rintamus tule täyteen atooppisen näköistä ihottumaa. Iho rauhoittui muutamassa kuukaudessa siitä kun päästiin uuteen kotiin.

En tiedä milloin hometta oli taloon tullut, muutettiin vasta rakennettuun omakotitaloon, 5 vuotta asuttiin ennen kuin muutettiin pois.
Homesientä löytyä lattian alta kauttaaltaan koko alakerrasta. Olohuoneen lattiasta ruvettiin huomaamaan tosissaan että jta oli vialla, olohuoneessa muovilattia joka rupesi kohoamaan/pullistumaan ylöspäin joistain kohdista.
Meillä tosin oli sitten kamala oikeustaistelu tästä hommasta.

Kiitos vastauksesta.
Meillä ilmeisesti paha homeongelma ja lapsi on alkanut sairastamaan.
Asumme vuokralla ja meillä on määräaikainen sopimus, saakohan sen noin vain tässä tapauksessa purettua? Vai pitääkö saada jotain viranomaisten lausuntoja?

Kiitos vastauksesta.
Meillä ilmeisesti paha homeongelma ja lapsi on alkanut sairastamaan.
Asumme vuokralla ja meillä on määräaikainen sopimus, saakohan sen noin vain tässä tapauksessa purettua? Vai pitääkö saada jotain viranomaisten lausuntoja?

Kannattaa lääkärissä käydä vaatimassa että pääsette hole altustus testeihin. Näin pystytte konkreettisesti näyttämään toteen että kyse on oikeasto homeallergiasta. Riippuen asutteko kunnan vai yksityisen asunossa niin kosteusmittaukset asunnosta. Helpommalla ja nopeiten pääsee kyllä voin lähtemällä ja maksamalla se 1 kk vuokra sakkona. Ellei vuokranantajan kanssa voi neuvotella.

Silmätulehdusoireet, nenä vuotaa yms. tullut homeesta.

Olin töissä päiväkodissa, jossa oli oireita ja kuulemma homettakin. Silti talo pyöri. *Shock*

Englannissa asuessani oli oireita, hometta.

Mieheni vanhempien talossa tuli oireita heti kun olin yökylässä, löytyi myynnin yhteydessä tehdyssä kuntotarkastuksessa kosteusvaurioita kylpyhuoneesta.

Yhteistyössä