Minkälaisia ihmisiä maa päällään kantaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Tulin just kävelyltä ja olen suorastaan ymmälläni mitä nykynuoriso on :|
enkä voi kyllä sanoo että pelkkä nuoriso kun mukana myös minun ikäsiä mutta siis kävellään nokka kohti kattoo ja ei tunneta ketään eikä nähä ketään, ei myöskään puhuta kenellekään mitään. Jos erehdyt jotain sanomaan, katotaan suorastaan että mitä vittua multa mitään kysyt tai mulle puhut :o

kävelyn aikana kysyin tulta yheltä tytöltä ja sen jälkeen koko hemmetin porukka tuijotti ja seuras joka askeleen mitä kävelin. kun lähdin siitä kotiin päin niin näytti mulle keskaria tää kuka anto sytkäriä lainaks
:o

Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:
Alkuperäinen kirjoittaja riks raks poks:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
olit ravintolassa keskellä viikkoa? no sä elät elämäs

kerropas mikä ero on asialla että käy viikolla tai viikonloppuna?

No täytyyhän sitä olla ihan tärviöllä, jos ei jaksa viikonloppuun odottaa :whistle: :p
Viikon loppu yleensä vietetään perheen kesken.

Voi hyvää päivää, puhuin ihan muusta asiasta tässä avauksessa kun päivistä millon käydään ravintolassa. |O

jos nyt jotakuta yhtään helpottaa niin join 3 olutta, kuitenkin joku vielä kysyy miten joku voi vetää kännin viikolla :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja ellukka1:
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
olit ravintolassa keskellä viikkoa? no sä elät elämäs

kerropas mikä ero on asialla että käy viikolla tai viikonloppuna?

viikonloppuna on enempi porukkaa :xmas:

ei täällä vaan ole. =)

Hyvä vaan että pääset tuulettumaan,aivan sama oli se sitten viikolla,vkl tai jouluna :)

Tämä on mielestäni jotenkin outoa: tiistai ilta klo:21.00 pariskunta antaa lapsensa hoitoon ja menee leffaan,ihmiset ovat sitä mieltä että:"kiva että saatte omaa aikaa,mikäs leffa tuli,toivottavasti oli hyvä,kävittehän nyt syömässäkin samalla".

Tiistai ilta klo 21.00 pariskunta tulee baarista,ihmisten kommentteja ovat: no omapas on elämäs,viikolla baarissa,sääli lapsia jne jne

:whistle: :kieh:

Tiistai ilta klo 21.00 pariskunta tulee baarista,ihmisten kommentteja ovat: no omapas on elämäs,viikolla baarissa,sääli lapsia jne jne

Sääli lapsia -heittoni yritti sitten olla ihan vaan huumoria. Selvennykseksi, jos joku ei huonoa huumoriani ymmärtänyt :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja skunkki:

Sääli lapsia -heittoni yritti sitten olla ihan vaan huumoria. Selvennykseksi, jos joku ei huonoa huumoriani ymmärtänyt :flower:

ai,en mä hoksannutkaan että sä olit niin laittanut :)

tarkoitin vain näin yleisesti että en ymmärrä tuota,samahan tuo missä sitä käy,se valtteri 3v siittä kärsi oli se sitten leffa tai olut.

Yhteistyössä