Minkälaiset verenpaineet teillä ollut kellä raskausmyrkytys??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lara--
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lara--

Aktiivinen jäsen
21.11.2009
2 349
20
38
Siinähän se kysymys olikin... Verenpaineet mulla neukussa ekalla mittauksella 148/93 ja toisella mittauksella 147/89... Huomenna uus mittaus.. Hieman mietityttää... :/ Minkälaiset paineet teillä ollut jos myrkytys ollut alussa??

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:
Siinähän se kysymys olikin... Verenpaineet mulla neukussa ekalla mittauksella 148/93 ja toisella mittauksella 147/89... Huomenna uus mittaus.. Hieman mietityttää... :/ Minkälaiset paineet teillä ollut jos myrkytys ollut alussa??

Mulla on ollut neuvolassa mitattuna koko raskauden ajan tuollaiset paineet, mutta kotimittauksessa tasoa 112/68. Onko lukemat kohdallasi muuttuneet siis radikaalisti?

Siskolla oli maanantaina neuvolassa alapainen jotain 115-120 paikkeilla, siitä ambulanssilla sairaalaan, osastolle seurantaan, tilanne meni vaan huonommaksi, ja torstaina tehtiin sektio.

sairaalassa monesti yläpaine yli200 ja alapainetta en muista. mutta heti jouduin saikulle kun pississä oli protskuja ja vrk keräsin sitä, saikulla sit reilu viikko ennen käynnistettyä synnytystä ja reilu viikko synnytyksen jälkeen. lähes 3viikkoa saikulla joista vauva teholla viikon eli 4viikon sairaalalasku tuli.

Ekassa raskaudessa normaali 126/67 ja myrkytys oli kunnolla päällä kun paineet 156/78 ja hätäsektio.
Nyt toka menossa normaali 122/71 ja viimeks neuvolassa viikoilla 15+4 paineet oli 150/77,käskivät seurailla ja soitella jos jotakin tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja Lara--:

Jotain tollasta oli kun alko seuranta, sairalaan jouduin kun oli 180/111 ja olo älyttömän huono.

Yhteistyössä