V
vaunut
Vieras
Eli mitkä ovat parhaat mahdolliset menopelit?
Onko Emmaljunga sellainen merkki?
Kiitos vastanneille!
Onko Emmaljunga sellainen merkki?
Kiitos vastanneille!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Mä ostaisin silti mieluummin kuosin mukaan kuin hinnan mukaan =)
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Mä ostaisin silti mieluummin kuosin mukaan kuin hinnan mukaan =)
Niin minäkin mutta siltikin ne mulla olis emmaljungatsiis ihan sen takia että oon ihan täysin rakastanutun niihin soft pink & soft lime väreihin.sekä niihin jungle-väreihin. Mutta muuten ei siis ole merkillä väliä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:http://riemun.huuto.net/auctionimages/e/5f/1dad76f3168d5b94f70975c5ac0a8-orig.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja vaunut:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Mä ostaisin silti mieluummin kuosin mukaan kuin hinnan mukaan =)
Niin minäkin mutta siltikin ne mulla olis emmaljungatsiis ihan sen takia että oon ihan täysin rakastanutun niihin soft pink & soft lime väreihin.sekä niihin jungle-väreihin. Mutta muuten ei siis ole merkillä väliä!
![]()
Mistä näitä kuoseja ja uusimpia voisi katsoa netistä?
Mikäköhän noiden hinta on?
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Mä ostaisin silti mieluummin kuosin mukaan kuin hinnan mukaan =)
Niin minäkin mutta siltikin ne mulla olis emmaljungatsiis ihan sen takia että oon ihan täysin rakastanutut niihin soft pink & soft lime väreihin!
sekä niihin jungle-väreihin. Mutta muuten ei siis ole merkillä väliä!
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja vaunut:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Mä ostaisin silti mieluummin kuosin mukaan kuin hinnan mukaan =)
![]()
Mistä näitä kuoseja ja uusimpia voisi katsoa netistä?
Mikäköhän noiden hinta on?
http://riemun.huuto.net/auctionimages/9/05/1272189d673123d0538d2bfb785e3-orig.jpg
tuossa vaunuissa värinä soft pink.
Nuo on vanhoja värejä
Alkuperäinen kirjoittaja vaunut:Nuo CarnevalGirlin linittämät vaunut tuolla ihanalla pinkillä kuosilla.
Pasljonko mahtoi olla hankintahinta uutena?
IHANAT!
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Mä ostaisin silti mieluummin kuosin mukaan kuin hinnan mukaan =)
Niin minäkin mutta siltikin ne mulla olis emmaljungatsiis ihan sen takia että oon ihan täysin rakastanutut niihin soft pink & soft lime väreihin!
![]()
Sama täällä
Ostettiinkin meidän tulevalle vaaville noi Emmaljungan Ceroxit soft pinkkinä ja odotan NIIN paljon et pääsen niitä työntelemään :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja ???:Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Alkuperäinen kirjoittaja Lepakko Läps:Mä ostaisin silti mieluummin kuosin mukaan kuin hinnan mukaan =)
![]()
Sama täällä
Ostettiinkin meidän tulevalle vaaville noi Emmaljungan Ceroxit soft pinkkinä ja odotan NIIN paljon et pääsen niitä työntelemään :heart: