Minkälaisen vauvakirjan sait? Minkälainen vauvakirja olis hyvä lahja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jepulis"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jepulis"

Vieras
Mulla on tosi ihana täytettävä kirja. Kulta pieni-vauvan oma kirja.;) Sain sen mun siskolta silloin lahjaksi, kun meiän napero oli vauva. Siinä on paljon taskuja, mihin on voinut laittaa kaikki onnittelukortit ja nyt kun meiän poika on 5v ja parhaimmassa piirustusiässä, ni sujautan kaikki parhaimmat piirustuksetkin sinne kirjan väliin.;)

Sit ku meiän poika on täysikäinen, niin siinä on sit hyvä lahja hänelle. Omat lapsuusmuistot.;)

Millasia täytettäviä vauvakirjoja te ootte saanu lahjaksi? Mikä vauvakirja olisi hyvä lahja vauvaperheeseen?

Mä oon antanut yhen Mauri Kunnaksen vauvakirjan lahjaksi mun ystävälle, se oli mun mielestä aika hauska.:)

Itse pyysin (ja sain siis) äidiltäni molemmille lapsilleni kulta-aika lapsuuden-nimiset kirjat,sama kirja kun mulla ja veljelläni. Tykkään kun se on sellanen vähän vanhanaikanen.

Tota Kulta pieni-kirjaa oon itse ostanu useammalle ystävälle lahjaksi,varsinkin sellaiselle jonka tiedän täyttävän kirjaa ja sen taskuja ahkerasti.

(Varaudu kuitenkin siihen,että 18-vuotiaana poikasi ei välttämättä osaa arvostaa kirjaa. Ehkä kannattaa antaa se vasta sitten kun pojasta on tulossa isä..)

Itse ostin molemmille lapsille ihan tyhjäsivuiset kirjat (2010 oli ihan suomalaisessa kirjakaupassa tyhjäsivuinen vauvakirja johon saa kanteen nimen, sittemmin siirsin sinne kirjoittamani jutut ifolorilta tilaamaani tyhjään kirjaan jonka kovissa kansissa on omaottamani valokuva lapsesta. Kuopukselle ostin vain kovakantisen tyhjän (a4 kokoisen) kierrevihon mihin kirjoittelen.

Näin saan mukaan kaiken mitä haluan: odotus ja synnytys, kasvu ja kehitys, joulut, synttärit, runoja, lintsi- ja uimahallireissut ym (liimailen kuvia, rannekkeet, kortit ym kaikki sinne kirjaan). En ollut tyytyväinen valmiiden vauvakirjojen "kysymyksiin" :) halusan muistaa mahdollisimman paljon lasten pikkulapsiajasta.

Tarkoitus on aikuisena sitten antaa nuo lasten mukaan, kunhan tiedän että säilyttävät niitä arvokkaasti eli tuskin heti 18-vuotiaana.

Pitäisi vain muistaa useammin täytellä. Vaikka ei tästä ole kuin 1-2kk kun omistin yhden sunnuntain sille, että pakertelin molempien kirjat ajantasalle :)

Yhteistyössä