Minkälaisen imetystyynyn veisit pyynnöstä lahjaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tietämätön

Vieras
Eli siinä se kysymys jo tulikin.. Siskoni ei ollut hankkinut tyynyä raskausaikana ja nyt synnärillä imettänyt tyynyn kanssa ja tykästynyt. Pyysi minua hankkimaan hänelle sellaisen, kun lahjaideaa kyselin. Hintaan ei nyt tarvitse katsoa, eli ei tarvitse olla halvimmasta päästä. Mikä olisi hyväksi havaittu ja laadukas?

Mulla oli ongelmia imetystyynyn kanssa kun se oli liian pieni ja lötkö. Ota tarpeeksi iso ja napakasti täytettä sisältävä. Valitettavasti mitään merkkiä en osaa nyt vinkata kun en itse koskaan löytänyt sopivaa.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Doomoo Buddy. Iso ja tyylikäs, kaksivärinen. Pintamateriaali tosi ihana!

Mistä näitä saa? Millaisia värejä saatavilla? Onko iso tyyny sit aina parempi vai onko se makuasia tykkääkö pienemmästä vai isommasta :)

Alkuperäinen kirjoittaja x:
Mulla oli ongelmia imetystyynyn kanssa kun se oli liian pieni ja lötkö. Ota tarpeeksi iso ja napakasti täytettä sisältävä. Valitettavasti mitään merkkiä en osaa nyt vinkata kun en itse koskaan löytänyt sopivaa.

Iso siis todellakin tuntuu olevan parempi vinkkien perusteella. Pitäisi tietty viel kysäistä minkälaisella siellä sairaalassa imetti.

Alkuperäinen kirjoittaja on myynnissä ihana:
jyskissä on myynnissä ihania nallepuh kuvioisia imetystyynyjä :)
oisko hinta 30-50? paikkeilla.

hirveä käytössä, äänekäs ja rahisee... meidän herkkäuninen tyttö heräs siihen kahinaan aina...

Mulla oli lainassa mollavauva-tyyny. Se on aika iso ja napakka+rouhetta saa säädeltyä sopivaksi. Ja siinä on remmi millä sai kiinni vyötärölle, mulla se ois luisunu aina pois paikaltaan muuten.

Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Doomoo Buddy. Iso ja tyylikäs, kaksivärinen. Pintamateriaali tosi ihana!

Mistä näitä saa? Millaisia värejä saatavilla? Onko iso tyyny sit aina parempi vai onko se makuasia tykkääkö pienemmästä vai isommasta :)

Kai se riippuu imettäjän koosta. Mä olen aika pitkä, ja kun laitoin vauvan syliini tyynyn päälle, niin matkaa tissistä vauvan suuhun oli vielä ainakin 15 cm. Sit mun olisi pitänyt olla jotenkin omituisesti selkä kyyryssä että vauva olisi päässyt rintaan kiinni. Käsillä en jaksanut kannatella imetettävää yhtään vaan painon piti olla jalkojen ja tyynyn päällä.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Pikku Piian imetystyyny on tosi hyvä.

http://www.pikkupiia.fi/?open=200&selected=805

Tämä ei hinnaltaan paha ja näitä tais olla paikallisessa lastentarvikeliikkeessä. Onkohan tämä nyt sit tarpeeksi iso? Tosta Doomoon Buddysta kiinnostuin kanssa. Tietääkö kukaan mistä niitä saa? Tai tietty vois googlettaa..

Alkuperäinen kirjoittaja tietämätön:
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Pikku Piian imetystyyny on tosi hyvä.

http://www.pikkupiia.fi/?open=200&selected=805

Tämä ei hinnaltaan paha ja näitä tais olla paikallisessa lastentarvikeliikkeessä. Onkohan tämä nyt sit tarpeeksi iso? Tosta Doomoon Buddysta kiinnostuin kanssa. Tietääkö kukaan mistä niitä saa? Tai tietty vois googlettaa..

Juu, se on riittävän kokoinen. Isot imetystyynyt ovat pääsääntöisesti tuota luokkaa.