Mulla oli Hobbyhallin crossari, hajosi aika äkkiä. Sitten yrittivät hobbyhallista että mä olisin ITSE korjannut sen vaikka valmistusvirhe kyseessä. No sitten he suoistuivat hakemaan sen, ja lupasivat että 2 viikon päästä mulle tulee joo uusi laite tai sitten toi vanha korjattuna. No 3 vkon päästä selvis että he itse olivat hukanneet koko laitteen ja sanoivat että saan luvat odottaa kunnes he löytäneet ja korjanneet. Otin kuluttaja- asiamieheen yhteyttä ja sain tapeltua hobbyhallin kanssa itselleni kaupan purun eli rahat takaisin. Ostin sitten anttilasta itselleni tuon mikä 199e alennuksessa ja tosi hyvä on ja tukeva! Suosittelen!
Tosta Tvinsistä firmana olen kuullut pelkkää huonoa, jos laitteeseen tulee vika, ei heihin meinaa saada yhteyttä ja laitten takuutkin vähän niin ja näin.. Itse en uskaltanut heiltä tilata. Kannattaa kaikessa rauhassa tutustua vaihtoehtoihin ja VARSINKIN takuisiin ja miten toimitaan jos tuotteeseen tulee vika. Anttila siinä mielessä tuntuu luotettavimmalta kun sä voit hajonneen tuotteen viedä ihan itse paikan päälle ja siellä voivat sitä katsoa. Mutta kannattaa ihan googlettaa ja esim. suomi24 laittaa hakusanaksi vaikka tvins ja katsoa löytyykö kokemuksia?