Minkälainen TV-TASO olisi hieno?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TyytTyyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Onko jollain viätv tasoja. En ostais enään ikinä. Meillä on tv seinässä ollu kii vuosia.

Ja mä en koskaan vois kuvitella että meidän telkkari olis pelkästään seinässä kiinni. Johan se näyttääkin typerältä :/

Niin teillä on varmaan kivi ja kausi tv. Kyllä taulu teeveet seinälle sopii ku naula päähän.

No sopii sopii johan sen nimikin sanoo, mutta mielestäni se näyttää typerältä. Ja tämä on mun mielipide, ei muiden tarvitse olla samaa mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko jollain viätv tasoja. En ostais enään ikinä. Meillä on tv seinässä ollu kii vuosia.

No missä teillä on esim. digiboksi tai dvd-soitin vai eikö ole niitä lainkaan? Ja jos ei ole, ni entä jos olisi, ni naulaisitko nekin seinään?

Ne on erillisessä kaapissa mikä on myös seinässä kiinni.

Mun mielestä on älyttömän näköistä, että telkkari on seinässä kiinni.

Ihan miten vaan. Meiän sisustukseen se sopii mainiosti. Meiän mielestä on junttimaista pitää tv.tä pöydäl.

ja mun mielestä on älyttömän rumaa pitää telkkaria seinällä ihan sen takia, kun muka niin kuuluisi tehdä.

Ei se sen takia siä oo et pitää olla vaan se on meistä tyylikkäämpi siä kun jossain euron tv tasolla.

ja mun mielestä on älyttömän rumaa pitää telkkaria seinällä ihan sen takia, kun muka niin kuuluisi tehdä.

Ei se sen takia siä oo et pitää olla vaan se on meistä tyylikkäämpi siä kun jossain euron tv tasolla.

Ai onko tv-tasot nykyään niin halpoja :whistle: Ahaa, eli nyt sua harmittaa, kun porasit telkan seinään ja nyt oliskin tv-tasoja niin halvalla, ettei voi enää telkkaa seinältäkään ottaa pois... :D

Mä haluaisin kans uuden tv-tason.. Me kun ollaan niin juntteja, että telkkarikin on tollanen julmetun kokoinen! Ei viittis ostaa uutta telkkaria vaan siksi, että sen pitäs olla taulumallia..

Ai onko tv-tasot nykyään niin halpoja :whistle: Ahaa, eli nyt sua harmittaa, kun porasit telkan seinään ja nyt oliskin tv-tasoja niin halvalla, ettei voi enää telkkaa seinältäkään ottaa pois... :D

Kyllä sen tosta pois voi ottaa, seinänkin saa takasin sellaseks kuin uusi ois, mut ei me haluta. Tyylikkäät hyllyt ym uppoo yli 500 ?. Satasella saa kun ....