Minkälainen rangaistus raiskaajalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kunhan kysyin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kunhan kysyin

Vieras
Jos minulla olisi naisystävä tai tytär ja hänet raiskattaisiin, niin olen täysin varma että kun ja jos saisin tietää kuka tekijä on niin langettaisin tekijälle sellaisen tuomion ettei hän koskaan enää uusisi tekoaan ja luonnollisestikin itse saisin siitä oman käden oikeudesta kovan tuomion, mutta se olisi sen arvoista!

Se riippuu raiskauksesta. Minut on raiskattu, enkä ajattele raiskaajan ansaitsevan kuolemaa tai kidutusta.

Mutta minusta hänelle pitäisi pitää hyvin ankara puhuttelu, häntä pitäisi paheksua julkisesti. Haluaisin muutenkin, että raiskaamisesta tehtäisiin julkisesti yksiselitteisesti kiellettyä ja ei hyväksyttävää.

Raiskaaminen on väärin, mutta... Ei muttia. Raiskaus vaan on väärin. Se ei ole normaalin ja hyvän ihmisen tapa toimia.

• Tykkää
Reactions: keppälerttu
jotenkin tämän päiväisten juttujen jälkeen tuli sellainen olo, et kun joku raiskataan, alkaa kaikki mesoomaan siitä miten raiskarille pitäis tehdä niin ja näin, raiskari sitä raiskari tätä..

minne unohtui se uhri?

onko helpompi miettiä mitä raiskarille tekisi, kuin miettiä sitä miten uhria auttaisi?

[QUOTE="vieras";26100793]Se riippuu raiskauksesta. Minut on raiskattu, enkä ajattele raiskaajan ansaitsevan kuolemaa tai kidutusta.

Mutta minusta hänelle pitäisi pitää hyvin ankara puhuttelu, häntä pitäisi paheksua julkisesti. Haluaisin muutenkin, että raiskaamisesta tehtäisiin julkisesti yksiselitteisesti kiellettyä ja ei hyväksyttävää.

Raiskaaminen on väärin, mutta... Ei muttia. Raiskaus vaan on väärin. Se ei ole normaalin ja hyvän ihmisen tapa toimia.[/QUOTE]

Kuules nyt, Sellaisiin ihmisiin ei puhuttelut auta yhtään mitään.

Kaikki seksuaalirikolliset sijoitetaan vankiloissa turvaosastoille, siis pelkääjien osastoille - oikeiden rikollisten ulottumattomiin ja ole vakaasti sitä mieltä että tuosta käytännöstä on luovuttava.
Kaikki seksuaalirikoksista tuomitut tulisi sijoittaa normaaleille osastoille, oikeiden rikollisten ulottuville!

Kuules nyt, Sellaisiin ihmisiin ei puhuttelut auta yhtään mitään.

Kaikki seksuaalirikolliset sijoitetaan vankiloissa turvaosastoille, siis pelkääjien osastoille - oikeiden rikollisten ulottumattomiin ja ole vakaasti sitä mieltä että tuosta käytännöstä on luovuttava.
Kaikki seksuaalirikoksista tuomitut tulisi sijoittaa normaaleille osastoille, oikeiden rikollisten ulottuville!

Olen samaa mieltä sinun kanssasi.

Se, joka raiskasi minut, teki sen minun mielestäni typeryyttään ja ylpeyttään. En usko, että se itsekään tajusi, että se oli vihan osoitus ja yritys hallita minua. Varmasti itse luuli olevansa oikeutettu siihen. Ulkomaalainen kun oli, miesvaltaisesta kulttuurista, sellaisessa, jossa äijät makaa palmun alla ja naiset kantaa vedet ja kuokkii pellot. Tälläisiin ihmisiin saattaisi tepsiä se, että heitä kyllästettäisiin sillä tosiasialla, että raiskaus on väärin ilman muttia. Että heille tolkutettaisiin, että ei ole sopivaa lähestyä varattua naista tai alaikäistä. Että ei ole sopivaa jatkaa sitä tyrkyttämistä, jos toinen ei halua. jotenkin et kerrottas näille, että täällä ei mies olekaan mikään taivaan lahja, vaan käy kehnosti, jos ei tajua arvostaa naista ihmisenä.

Täällä suomessa ei todellakaan ole panostettu tähän. Täällä panostetaan johonkin somaliuinteihin ja rakennetaan minareetteja, eikä oikein mitään saisi sanoa, ilman, että on rasisti. Minäkin olen varmasti nyt rasisti.

Raiskaajat vankilassa normaaliosastoille - se olisi erittäin kova pelote ja uskon että sillä saattaisi olla ennaltaehkäisevää vaikutusta.

Lisäksi maahanmuuttoa tuolta välimeren ja Afrikan suunnalta on rajoitettava, mitä suomi tekee sieltäpäin tulleilla henkilöillä- ei yhtään mitään. Totuus on se että pakolaisena maahantulleet tekevät raiskauksista suurimman osan ja ihmettelen että jotkut puolustelevat raiskaajia - jos puolustelija tai hänen läheinen raikattaisiin, niin uskon että ääni kellossa muuttuu!

1. vankilaan normaaliosastolle. en muuten ole tiennt että saavat olla jossain omissa turvaosastoissaan. miksi?
2. munat pois kansan nähden.
3. kuolemakin on ok, varsinkin tuollaisille jotka yhdessä käyvät jonkun kimppuun ja vielä kehuskelevat sillä.
4. rahalliset korvaukset suuriksi suomenkin oikeuslaiotksessa, ikuinen velkavankeus vaan nilkkaan, uhri kärsii ehkä loppuelämän, yhtä pitkäksi aikaa maksamaan teoistaan. jos tienaa vaikka poliisina myöhemmin 2000 euroa niin joka kuukausi maksamaan siitä 500 uhrille. vaikka 40 vuotta.

-Pitäisi maksaa uhrille kunnon korvaukset, ja niin että jos ei huvita maksaa niin otetaan sitten sopiva osuus kaikista tuloista niin kauan kun korvaukset ovat maksettu.
-Kemiallinen kastraatio, niin ettei vehje seiso enää ikinä
-Naama ja nimi lehteen.

Mun mielestä naama ja nimi pitäisi laittaa lehteen, EHDOTTOMASTI. Mielellään myös tällaiselle ihmiselle jokin kastraatio, en ole perehtynyt miesten kastraatiotapoihin mutta mielellään vaikka nips ja naps ja pallit pois..

Ja vaikken ole rasisti, niin pitäisi opettaa mamuille, sellaisista "naiset kulkee hunnun alla ja tekee työt ja miehet vaan lekottelee"-kulttuureista tuleville, että miten naisia kohdellaan tässä maassa. Se kun on karu tosiasia että jossain maissa ne äijät luulee että neitsyen paneminen parantaa HIV:n ja ties mitä shaibaa.

Yhteistyössä