Minkälainen on teidän mielestä kuvaus UUDENVEROINEN?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jenni
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jenni

Vieras
Oon tuossa huutonettiä selaillessa huomannut, että todella moni määrittelee "tuotteensa" uudenveroisiksi vaikka näin ei todellakaan ole... todellisuudesta kuntoluokitus on jotain aivan muuta kuin uudenveroinen.

tää on ärsyttäväääääää!!!!

sellaisessa kunnossa, että ei välttämättä sais selvää että onko tätä edes käytetty esim vaatteissa ei nyppyjä, tahroja, haalistumaa ym., kalusteet/tavarat naarmuttomia, kolhuttomia ym.

Alkuperäinen kirjoittaja hanna:
sellaisessa kunnossa, että ei välttämättä sais selvää että onko tätä edes käytetty esim vaatteissa ei nyppyjä, tahroja, haalistumaa ym., kalusteet/tavarat naarmuttomia, kolhuttomia ym.

Näin just. Ei välttämättä erota uudesta käytetyksi.

Josta ei juurikaan käytönjälkeä näe. Mutta aina pitää myös muistaa että UUSI ja UUDENVEROINEN on eriasia. Uusia saa kaupasta ja uudenveroisessa voi olla jotakin aivan pientä.

Uudenveroinen on mielestäni sellainen kuin tuote olisi suoraan kaupanhyllystä! Lähes uudenveroinen esim. kerran tai pari pesty vaate, jossa ei siis ole mitään mainittavaa moitetta!

mä ainakin itse määrittelisin esim. vaatteen uudenveroiseksi jos sitä ei tosiaan ei ole käytetty kuin esim kerran tai pari ja on täysin tahraton ja nukkaamaton (jotkut vaatteeethan kulahtaa jo ekassa pesussa). Kaveri huusi vaunut joiden piti olla aivan uudenveroiset, mutta kuomussa oli reikä, tavakorissa purkautuma ja kankaat piti pestä... Juuh, ihan uudenverosista menivät, joopa joo...

Yhteistyössä