Minkälainen on HYVÄ huutis-ilmoitus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Q
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Q

Q

Vieras
Kertokaa minkälainen on hyvä huutis -ilmoitus? Mitä pitää olla, mitä ei saa missään nimessä olla?
laittakaa vaikka linkkiä johonkin hyvään ilmoitukseen. Ja hyvällä tarkoitan tietysti "myyvää" ilmoitusta ;)

Ainakin pitää olla kunnollinen kuvaus ja hyvä kuva/riittävästi kuvia.. jos myy paketillista vaatteita ja ainoa kuva on se pieni ilmoituskuva jossa vaatteet ovat kasoissa, niin mä jätän ainakin suosiolla väliin.. en halua ostaa ihan täyttä sikaa säkissä..

Laitan esimerkiksi suljetun kohteen, jotta kukaan ei kuvittele että minä tässä yrittäisin samalla jotain piilomainontaa harrastaa.

Eli tässä kohteessa ainakin selviää heti otsikosta mitä sisältää ja koko. Koko on tärkeää, ärsyttää jos se uupuu.

Kohteen kuvaus on tarkka, mutta ei mitään hölmöjä ylimääräisiä juttuja. Vaatepaketeissa erityisesti näkee niitä turhia kuvia, kun on näytetty erilaisia yhdistelmiä. Pitää olla tarkkana ettei ala kuvitella itse pakettia suuremmaksi kuin se onkaan. Turha hehkutus myös ärsyttää. Ja maininta siitä, että vaate on ollut sekä äidin että lapsen suosikki, mutta edelleen hyväkuntoinen, on turha. Ja minulle siitä tulee ainakin mieleen, että voiko se sitten niin hyvä enää olla jos kerran on niin pirun suosittu ollut.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=113279999

Myyntiotsikossa: koko, jos kyse vaatteesta, ja selkein sanoin mikä tuote on. Tuotekuvauksessa myös postikulut, ei hintavarausta (postikulujen puuttuminen tai hintavaraus ainakin estää sen, että minä huutaisin). Hyvät kuvat ja selkeä rehellinen kuvaus. Jos kyseessä vaate, selitä yksityiskohtaisesti missä kohden on tahra tai nukkaa. Ei ylimalkaisesti "kaikki myymäni vaatteet ovat käytettyjä, joten pieniä tahroja ja normaalia pesunukkaa saattaa esiintyä, niistä en erikseen mainitse". Siis EI noin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Laitan esimerkiksi suljetun kohteen, jotta kukaan ei kuvittele että minä tässä yrittäisin samalla jotain piilomainontaa harrastaa.

Eli tässä kohteessa ainakin selviää heti otsikosta mitä sisältää ja koko. Koko on tärkeää, ärsyttää jos se uupuu.

Kohteen kuvaus on tarkka, mutta ei mitään hölmöjä ylimääräisiä juttuja. Vaatepaketeissa erityisesti näkee niitä turhia kuvia, kun on näytetty erilaisia yhdistelmiä. Pitää olla tarkkana ettei ala kuvitella itse pakettia suuremmaksi kuin se onkaan. Turha hehkutus myös ärsyttää. Ja maininta siitä, että vaate on ollut sekä äidin että lapsen suosikki, mutta edelleen hyväkuntoinen, on turha. Ja minulle siitä tulee ainakin mieleen, että voiko se sitten niin hyvä enää olla jos kerran on niin pirun suosittu ollut.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=113279999

Miten saan tuon kokoisia kuvia ilmoitukseeni? En halua niitä "jätti-isoja" koko sivun kokoisia kuvia mutta en niitä aivan pieiniäkään.

Alkuperäinen kirjoittaja muumimamma-82:
ehdottomasti aina koko otsikkoon. jää helposti kohde avaamatta jos otsikossa ei ole kokoa, varsinkin siis aikuisten vaatteissa. lasten vaatteethan on kokojen mukaan osastoillaan..

Lastenvaatteisiin koko myös, aina niitä ei katsele tosiaankaan osastoittain. Usein klikkaan siitä "katso myyjän muut kohteet".

Kokomaininnan lisäksi on hyvä ottaa tärkeimät mitat... Kainalo-kainalo, helman ympärys/leveys, vyötärön ympärys, hihan pituus kainalosta mitattuna, vaatteen korkeus yms. Kokomerkinnät kun vaihtelee paljonkin.

Yhteistyössä