Minkälainen on hiirulaisen näköinen nainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jjjj"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jjjj"

Vieras
Tuli vaan tuosta toisesta ketjusta mieleen. Mitkä ulkonäköasiat tekevät naisesta harmaan hiiren? Mä en ikinä ole ajatellut kenestäkään naisesta, että ompas kauhee hiirulainen. Suurin osa sekä miehistä että naisista on musta ihan vaan taviksia.

Mua eräs nainen oli kommentoinut miehelleni hiirulaiseksi. Tällä naisella on aina korkokengät, sentti meikkiä naamassa ja muutenkin todella "tekokaunis". Suomeksi siis bimbo.

Itse käytän urheilullisia vaatteita koska urheilen paljon, käytän meikkiä harvoin ja jos niin hillitysti sekä hiuksissa aito oma väri. Ilmeisesti kun olen oma itseni enkä yritä olla mikään maalilla peitetty barbi, olen hiirulainen.

Pehmoinen turkki ja nappisilmät? Yleensä jotain sanotaan hiirulaiseksi, jos halutaan olla ilkeitä, mutta siinä toisessa ei ole mitään havaittavaa epäkohtaa JA se ei panosta erityisen paljon ulkonäköön.

Mulle tulee hiirulaisesta mieleen ei-näyttävä nainen. Siis jos näyttävä nainen jää kaikkien mieleen, niin hiirulaista ei muista kukaan. Hiirulaisen luonteenkin pitää olla syrjäänvetäytyvä ja hiljainen, sellainen hissukka. Hiirulainen ei meikkaa eikä halua herättää huomiota pukeutumisellaan.

Varmaan tuollainen :popcorn:
mouse%20girl%20gr.jpg

Yhteistyössä