Minkälainen lääke on norspan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lopetanko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikuttava aine buprenorfiini, eli sama kuin subutexissa. Huume. Todella pahasti koukuttava, sekä turruttava kipulääke. Jos olet virallista kautta sen kipulääkkeeksi saanut, niin käytä asianmukaisesti, mutta ole varovainen vieroitusoireiden kautta. Jos olet kadulta hommannut, vedä vessasta alas äläkä missään nimessä ala suun kautta syömään.

Sain itse sairaalasta vahvimman laastarin,20 ug/h ja kipuni vain pahenivat.En ymmärrä miten joku sanoo tätä huumeeksi,koska lääkeaine vapautuu tasaisesti ja kukaan huumeidenkäyttäjä ei saa tästä mitään kiksejä juuri sen takia.Buprenorfiini kuulostaa huumeelta,mutta oikeaan kipuun sillä (laastarilla) ei ole mitään apua.Ne jotka kärsivät oikeasti kovasta kivusta,eivät tunne mitään vaikutusta.

Leikkauksen jälkeen sain Banacodia ja Tramaalia koska en voi syödä tulehduslääkkeitä .Sivuvaikutusten takia jouduin lopettamaan,eikä ne pystyneet poistamaan kovaa leikkauksen jälkeistä kipua jouduin vielä manipulaatio toimenpiteeseen ja sain Norspan 10 laastarin ja panadolin ei ollut paljon apua kipuun .Sivuvaikutuksena tuli ankarat virtsatievaivat ja rintakipua. 7 viikon jälkeen lopetin vähitellen puolittamalla laastarin .käytän vielä panadolia eikä kipu ole juuri pahentunutPitää katella pärjäänkö näin.

Sain itse sairaalasta vahvimman laastarin,20 ug/h ja kipuni vain pahenivat.En ymmärrä miten joku sanoo tätä huumeeksi,koska lääkeaine vapautuu tasaisesti ja kukaan huumeidenkäyttäjä ei saa tästä mitään kiksejä juuri sen takia.Buprenorfiini kuulostaa huumeelta,mutta oikeaan kipuun sillä (laastarilla) ei ole mitään apua.Ne jotka kärsivät oikeasti kovasta kivusta,eivät tunne mitään vaikutusta.
vahvin on 40 mikrogrammaa joka tuntuu varmasti, mut ei noi tappavia ole, itse pidän kivut pois ja samalla toimii korvaushoitona...

Yhteistyössä