Minkälainen koira kannattaisi ottaa lapsiperheeseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koirako?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja MK:
Voi Chrissy: Ihana tuo Leonberg!!!!! Niin super-suloinen! Kaikki mihin olen törmännyt ovat aivan mahtavia tyyppejä. Harmi kun meidän tarpeet huutaa lyhytkarvaista. Harmi kun Leonbergiä ei voi saada lyhytkarvaisena.

toi mitä badass sano et lähtee tuppoina on totta, mikä myös tekee helpomman sitä hoitaa. Eli lähtee ihan nyppimällä isoa tuppoja.

Ulos vaan nyppimään. Helpompi hoitaa kuin irtokarvat

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
Alkuperäinen kirjoittaja MK:
Voi Chrissy: Ihana tuo Leonberg!!!!! Niin super-suloinen! Kaikki mihin olen törmännyt ovat aivan mahtavia tyyppejä. Harmi kun meidän tarpeet huutaa lyhytkarvaista. Harmi kun Leonbergiä ei voi saada lyhytkarvaisena.

tosta meidän doggineidistä lähtee ainakin tällä hetkellä niin ketusti karvaa :kieh:
kaverin leonbergistä lähtee sillee tuppoina, ei yhtään niin veemäistä ku toi irtokarva :kieh:

:D

Juu, tiedetään. Se doggin karva vielä hakeutuu esim. vaatteiden "sisään" niin, että teippiharjalla on turha yrittää puhdistaa paitaansa. Me vaan rymytään niin paljon savisessa pöpelikössä, että lyhytkarvanen on helpompi suihkuttaa pikaiseseti tossa ovella. Lisäki mun isä saa jostain syystä pahempia allergiaoireita pitkäkarvaisista. Vaikka luulisi, että lyhytkarvaisella se hilse on pahempi. Doggit on niin ihania myöskin. Olen vähän katsellut josko löytyisi jostain superterve sukulinja. Ainahan noissa jättiläisissä tahtoo olla onglemansa. Mutta kun ovat niin ihquja.

jos seurakoiraa=sohvaperunaa harkitsette niin kaikki spanielirodut ovat lutuisia, niissä monenkokoisia ja löytyy lenkitettäviäkin kun ette ihan kääpiörotua valitse

www.koirat.com siellä ne rodut on

Yhteistyössä