Minkälainen ihminen pystyy tekemään

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolissaan

Vieras
vakuutuspetoksen? Tapailen miestä joka oli tosi fiksunolonen,hyvä työ,edustava yms...Mutta kertoi että on joitain vuosia sitten polttanut autonsa ja nostanut vakuutusrahat siitä,väittäen että se on varastettu! Tuli aikas yllärinä,ei vakuta miltää hämärähemmolta.

Olen aikas pettynyt,hän sanoi että ei enää koskaa tekisi vastaavaa ja että se oli virhe. Hmm mitä mieltä? miten toimnin vastedes? millaioset tuomiot tuollaisesta tulee yms?

Veikkaanpa, että joukossamme on monia vakuutuspetoksen tehneitä. Ihan taatusti valtaosa, joiden autoon on esim. murtauduttu niin varastettujen kamojen lista on ollut huomattavasti todellista pidempi. Ja mitä milloinkin.

En sano että tuo olisi yleistä, että tekee noin harkitun vakuutuspetoksen että ilman mitään vahinkoa hoitaa koko jutun. Mutta taatusti sitä on paljon, että on oikeuskin saada vakuutuksesta jotain ja sitten hyväksikäyttää sitä ja ottaa isomman hyödyin kuin kuuluisi.

Toi oli ehkä tavallista harkitumpi -ja riskialttiimpi- teko, mutta tosiaan, eiköhän aika moni ole joskus ottanu vakuutuksesta jotain, mikä ei ihan olis kuulunu vakuutuksen piikkiin :whistle:

hmmm...mietin vaan et meijän suhe alkaa olla jo aika vakava ja tulevaisuuttaa suunnitellaan yhessä.Mutta mutta....mietin vaan mitä toi kertoo hänestä.Pystyykö hän myös kusettamaan minua?vaikka sanoi että katuu tuota tekoa yms.
On myös ihmisiä jotka ei tollaseen pystyis kuten minä.Mulla on vielä pieni poika ja on mietittävä siltäkin kannalta että tunnenkohan sittenkään tuota miestä niin hyvin että samankaton alle asettuisin.Onko menneisyys vaan menneisyyttä?!

Yhteistyössä