V
vieras
Vieras
Tiedän mitä narsismi tarkoittaa teoriassa, mutta mitä se on sitten käytännössä..toisin sanoen parisuhteessa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Useimmat naiset. Viettävät peilin edessä aikaansa.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tämän palstan keittiöpsykologien mukaan jokainen mies joka ei hyppää juurikin akan pillin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Tämän palstan keittiöpsykologien mukaan jokainen mies joka ei hyppää juurikin akan pillin mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:Vain oma napa on tärkeä. Ei väliä, vaikka muut ihmiset joutuvat kärsimään, kunhan narsisti saa toteuttaa kaikki oikkunsa itsevaltaisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Voiko mielialalääkkeet aiheuttaa narsistisia piirteitä? Mun mies alkoi 2 vuotta sitten syömään cipralexia ahdistuneisuushäiriöön, myöhemmin mukaan tuli juuri tuollaisia narsistisia piirteitä, joista olen tosi paljon kärsinyt, eron partaalla jo oltiin, kun päätin että yritän vielä jaksaa.
Mies lopetti lääkkeen käytön pari kuukautta sitten ja nyt olen huomannut että mieheni on jonkun verran muuttunut, niitä piirteitä ei pahemmin enää ole, edelleen suuttuu helposti asioista, mutta kaikki muu narsistinen käytös on poissa.
Esittääkö se vaan, jotta en jättäis sitä? Vai voiko noin vaan muuttua?
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Erittäin vittumaisia ihmisiä :kieh: Noin lyhyesti ilmaistuna.
Et se sinäkään mikään täydellinen ole!