Minkälainen haalari?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Auttakee hölömöä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Auttakee hölömöä

Vieras
Meillä on 10kk ikäinen tyttö. Tyttö konttaa ja seisoo tukea vasten,mutta ei kävele.
Tähän asti likka on möyrinyt pihalla äitiyspakkauksen haalarissa. Minkälainen haalari minun tulisi seuraavaksi ostaa? Joku joka menee myös syksyllä? Kannattaako kevättä varten enää ostaa uutta vai odotetaanko syksyyn? Ostanko syksyllä jonkun ohuen haalarin vai toppahaalarin?

Anteeksi tyhmät kysymykset. Esikoinen kyseessä.

no mä ostaisin nyt ihan ohkasen haalarin mikä menee kevään ja syksyn ja ton ikäsellä voi vielä tarvita kesälläkin hyvin paljon, koska liikkuu vielä kuitenkin aika vähän, ei niitä todella lämpimiä päiviä yleensä kovin montaa ole. ja sitten syksyllä tartteepi ostaa talvea varten se toppapuku.

Kannattaa ostaa syksyksi joku välikausihaalari, jossa voi möyriä pihalla. Mielellään kosteuden kestävä, ja lisäksi kurahousut ja -takki. Toppahaalari vasta talveksi. Jos äitiyspakkauksen haalari mahtuu vielä tämän kevään, niin laita kurahousut päälle ettei haalari kastu.

Minulla itselläni 11kk ikäinen poika. Nyt on välikausihaalari ulkona ja kurikset välillä siinä päällä. Syksyllä jos ei sama haalari mene ostan uuden välikausihaalari. Olen haalarin huuto.netistä ostanut. En uutta raaskinut ostaa koska meilläkin vielä kontataan. Meillä on jonathanin tätti haalari mistä olen kovasti tykännyt. Ei mennyt vesi läpi vaikka vesilammikossa istuttiin :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku prinssi:
Minulla itselläni 11kk ikäinen poika. Nyt on välikausihaalari ulkona ja kurikset välillä siinä päällä. Syksyllä jos ei sama haalari mene ostan uuden välikausihaalari. Olen haalarin huuto.netistä ostanut. En uutta raaskinut ostaa koska meilläkin vielä kontataan. Meillä on jonathanin tätti haalari mistä olen kovasti tykännyt. Ei mennyt vesi läpi vaikka vesilammikossa istuttiin :)

Kyllä meilläkin vielä kontataan pihalla ja istutaan (ja uidaan) kuralätäköissä. Lapsi 6v. :D

Ostin 11 kk pojalleni Reiman goretex haalarin johon saa iroitetavan fleecepuvun. Haalaria voi näin ollen käyttää niin kylmemmällä kuin lämpöisemmälläkin kelillä. Kosteuden kestävä kangas on osoittautunut loistovalinnaksi, maa kun on yllättävän pitkälle kevääseen märkä. Näin ollen ei tarvinnut huolestua kastumisesta vaikka kuinka olisi möyritty tai kontattu.

Mitä sie muten anteeksi pyytelet "tyhmää kysymystäsi". Ei ole olemassa tyhmiä kysymyksiä, ainoastaan tyhmiä ihmisiä jotka eivät kysy!

Aurinkoista kevättä!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Oliskohan 86cm liian iso..? Likka on nyt 74cm. En osaa yhtään arvioida kuinka paljon kasvaa syksyyn mennessä.

Noi ulkovaatteet on kyllä yleensä isompaa kokoa kuin sisävaatteet. Mitä jos ostaisit 80 cm? Liian isollakaan ei ole kiva liikkua jos opettelee kävelemään ym.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Oliskohan 86cm liian iso..? Likka on nyt 74cm. En osaa yhtään arvioida kuinka paljon kasvaa syksyyn mennessä.

Kannattaa kokeilla, ei siis siellä kaupassa tartte alkaa, mut kotona ennen kun nipsasee laput pois, jos ei oo ahdistavan iso toi 86 on hyvä mut jos ei pysty yhtään sen kanssa liikkumaan, ostasin pienemmän. toi 86 menee varmaan vielä ens keväänäkin. yleensä lapset kasvaa n. 10 cm/ vuosi.

Yhteistyössä