minkälainen hääkampaus lyhyisiin hiuksiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
tulin tässä miettineeksi että aika loppuu kesken ja olis pakko kokeilla kampaustakin tässä :D
hiukset on lyhkäset, kerroksittain leikatut ja edessä on sivujakaus jossa pidemmät hiukset..

mites mie ne laitan.. kovin vaativa se kampas ei sa aolla kun mie pääsen 8 aikaan aamulla töistä, ehdin nukkua puoleenpäivään saakka ja klo 15 pitäis olla laittautuneena maistaatissa :snotty:

Miten sun häät nyt etenee? Sulla oli jo se ihana musta puku hankittuna. Sitten sulla jotenkin peruuntunu ne häät kustannuksien takia...?

Musta sellaset 20-luvun laine kampaukset on aivan mielettömän ihania ja juurikin lyhyisiin hiuksiin. Siis sellainen päätä pitkin menevä. Siihen sopii vielä tosi dramaattinen meikki. Joko tummat silmät tai punaiset huulet. Sopis sun räväkkään mekkoon.

onko näistä vasemman yläkulman kampaus tyhmän näköinen jos siihen laittasi 2 hiuskampaa sitten koristeeks...?

http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/draft_lens1985562module9517943photo_1210704943short1.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja vilpusteri:
Miten sun häät nyt etenee? Sulla oli jo se ihana musta puku hankittuna. Sitten sulla jotenkin peruuntunu ne häät kustannuksien takia...?

Musta sellaset 20-luvun laine kampaukset on aivan mielettömän ihania ja juurikin lyhyisiin hiuksiin. Siis sellainen päätä pitkin menevä. Siihen sopii vielä tosi dramaattinen meikki. Joko tummat silmät tai punaiset huulet. Sopis sun räväkkään mekkoon.

:D häät muutti muotoaan.. nyt on kahvitilaisuus meillä kotona.. mutta uhallakin laitan sen mun hameen kun kerran sen ostin :D ainakin sana nätit kuvat jos ei muuta :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
onko näistä vasemman yläkulman kampaus tyhmän näköinen jos siihen laittasi 2 hiuskampaa sitten koristeeks...?

http://static.squidoo.com/resize/squidoo_images/-1/draft_lens1985562module9517943photo_1210704943short1.jpg

tosi nätti olisi :)

Kyllä toi yläkulman kampaus on tosi kiva! Näyttää riittävän helpoltakin.

Kyllä kannattaa ehdottomasti ottaa kaikki irti siitä kahvitilaisuudesta. Mä varmaan koristelisin kodinkin ainakin kukilla =). Se päivä jää ihan erilailla muistoihin elämään, kun sitä on juhlittu ja siitä on niitä onnellisen näköisiä kuvia. Mun mielestä kahvitilaisuudestakin saa kauniin ja merkityksellisen jos vain haluaa.

Mä varmaan menisin ite ja yrittäsin saaha vielä aamuks ajan jostain kampaamosta tai sit oisko joku häävieras joka vois jeesata.. toivottavasti saat aamulla nukuttua :saint:
Hopea korulla tai kukalla saa kivasti näyttävyyttä kampaukseen :D

tollaset hiuskammat olis tarkotus päähän vääntää..

ja siis tuon vasemmanpuoleisen mä oon jo rikkonut :ashamed:
noi on ihan suorat ja niitä piti taivuttaa ja sitten se toinen niistä sanoi että räks :snotty: mutta nyt se on ainakin sellanen että sen saa päähän nätisti :D

Tuo sininen sydän passais aika hyvin tuohon eteen päälaelle siis et ois hiukset käherrettynä kikkaroille ja hiukset ois eestä vedennynä pään myötäsesti.. äh en osaa selittää, mut tuohon tyyliin mitä tuossa 2 kampauksessa on, mut sit voisin jättää nuo kammat pois

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millanen asu sulla on? Tosi nätti ois se kuva, jota itse ehdotit ja nuo koristekammat sopii siihen mainiosti =)

oon samaa mieltä.. ja silleen yksinkertainen kampaus ettei tartt menettää sen kans hermojaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja zuku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Millanen asu sulla on? Tosi nätti ois se kuva, jota itse ehdotit ja nuo koristekammat sopii siihen mainiosti =)

oon samaa mieltä.. ja silleen yksinkertainen kampaus ettei tartt menettää sen kans hermojaan :ashamed:

eli periaatteessa saisin tehtyä sen ekan kampauksen ihan tolalselal ilmakihartimella?
mä oon todella huono laittamaan hiuksia :ashamed: mihin kohti ne kammat menis parhaiten..?

Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
ihanko mustan puvun laitat? sininen olis ollu kans nätti.

juu mustan laitan..
tollasen puvun olis saanut viininpunaisena ja violettina myös.. mutta mä tykkään mustasta eniten.. sininen ei mulle oikein suurissa määrissä sovi