Minkäikäiselle Koululainen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kannattaa kysäistä lapselta. Meillä eivät ole innostuneet Koululaisesta, vaikka ovat nuorempia. Heille tulee tällä hetkellä Tiede ja Geo, koska ovat noista aiheista kiinnostuneita. Mulle tuli jo yläasteella Kodin kuvalehti, mummoni sitä tilas mulle, ajatteli, että se sopii mulle. Luinkin sitä kyllä, ei siinä mitään.

Mun mielestä Koululainen olisi passeli sellaiselle 7-10-vuotiaalle. 13-vuotiashan on jo yläasteella! Ei mun mielestä myöskään Lemmikkiä ja Aku Ankkaa. Varmaan lukisi mielellään kaikkia näitä lehtiä, mutta mielestäni lahjan pitäisi antaa kuva siitä, että arvostat lasta ja pidät häntä jo "isona", siis nuorena jo, ei lapsena...

Mä tilaisin lahjaksi 13-vuotiaalle pojalle harrastuksista ja kiinnostuksen kohteista riippuen joko Soundin, Tekniikan Maailman, Urheilulehden, Futarin, Pelit-lehden, Mikrobitin, National Geographicin tms... Joku englanninkielinen harrastelehtikin voisi olla kiva.

Suosikkikin olisi varmaan ihan ok, mutta itse en pidä siitä enää. Jutut ja esiteltävät bändit ovat jotenkin tosi tyttömäisiä, itse musiikkiasiaa on tosi vähän.

Yhteistyössä