Minkähänikäinen Vesa Keskinen ajatteleeolevansa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nakko
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
5kertaa viikossa juttelee äidilleen ja asuu puolentoistakm päässä äidistään :laugh: kannattasikohan katkoa jo napanuoraa, ei ihme jos kukaan naikkonen ei pysy rinnalla kun oma äiti on maailman napa eikä osaa muihin naisiin sitoutua

Mun mielestä Vesa on taantunut johonkin "teiniaikoihin". Plussaa sentään siitä, että pyysi lähetyksessä anteeksi sitä edelliskertaista käytöstään.

Mun mielestä Vesalle sopis noitten missien sijasta joku jämäkkä 30-45 -vuotias pohjalaisnainen, joka pistäisi hepun aisoihin (ja pullon korkin kiinni). Pitäisi miehestä huolta, mutta ei kadottaisi järkeään. Vielä Vesalla vois olla saumaa saada elämänsä raiteilleen. Mua on kovasti viime vuosien aikana alkanut harmittaa se, mihin katosi se reilun, rehdin, suoran ja järkevän oloinen Vesa, joka aikanaan julkisuudessa puhtaasti työhönsä liittyvissä otsikoissa. Silloin vaikutti yksityiselämäkin olevan vielä hanskassa.

Vaan siitä se pikku hiljaa se alamäki noitten asioitten kanssa lähti. Mä en tajua, miksei se mies nää, mitä on itselleen ja elämälleen tehnyt!!!

Mun mielestä Vesa on taantunut johonkin "teiniaikoihin". Plussaa sentään siitä, että pyysi lähetyksessä anteeksi sitä edelliskertaista käytöstään.

Mun mielestä Vesalle sopis noitten missien sijasta joku jämäkkä 30-45 -vuotias pohjalaisnainen, joka pistäisi hepun aisoihin (ja pullon korkin kiinni). Pitäisi miehestä huolta, mutta ei kadottaisi järkeään. Vielä Vesalla vois olla saumaa saada elämänsä raiteilleen. Mua on kovasti viime vuosien aikana alkanut harmittaa se, mihin katosi se reilun, rehdin, suoran ja järkevän oloinen Vesa, joka aikanaan julkisuudessa puhtaasti työhönsä liittyvissä otsikoissa. Silloin vaikutti yksityiselämäkin olevan vielä hanskassa.

Vaan siitä se pikku hiljaa se alamäki noitten asioitten kanssa lähti. Mä en tajua, miksei se mies nää, mitä on itselleen ja elämälleen tehnyt!!!

Mä muuten muista vieläkin yhden Vesan ensimmäisistä tv-haastatteluista (oli ihan joku haastatteluohjelma), joissa hänellä oli punasävyinen raitakauluspaita (tms.) päällä. Ne oli niitä hyviä aikoja (aikoja ennen keltaisten lehtien lööppijulkisuutta).

Keskinenhän ei nyt ole ihan joka naisen unelma,lihonut,pöhöttynyt,karmivat silmäpussit,vapaa-aika kuluu juopotellessa kavereiden kanssa,näin itse totesi televisiossa eilen että viikonloput menee juopotellessa.Ja mikäli en ihan väärin muista,seurusteli muinoin fiksun poliisinaisen kanssa mutta kävi vieraissa ja nainen heivasi sen ulos elämästään.
Ei ehkä ihan parasta mainosta,ei ainakaan minuun vetoa niin että moisen tyypin kanssa vakavaa parisuhdetta voisin ajatella.
Lisäksi kun ei ole äitiinsä saanut napanuoraa poikki tuossa iässä ja äiti vaan ymmärtää jatkuvan julkisen toilailun niin eihän tuosta miestä kasva koskaan.

Mä muuten muistan hyvin noi "vanhat hyvät ajat". Opiskelin 90-l lopulla kauppakorkeassa ja meillä oli jokin yrittäjyyden seminaari, jossa vierailijapuhujana Vesa Keskinen. Pidettiin yrittäjyyden ja innovatiivisen ajattelun guruna. Seurusteli silloin tosiaan jonkun lähellä silloista ikäänsä olevan poliisin kanssa. Sitten tuli ero, salarakas jne. Yksi nopeimmista alamäkispilaraaleista järkevästä henkilöstä Matti/mervi/Tukiainen -jatkeeksi.

[QUOTE="Anna K";23577936]Mä muuten muistan hyvin noi "vanhat hyvät ajat". Opiskelin 90-l lopulla kauppakorkeassa ja meillä oli jokin yrittäjyyden seminaari, jossa vierailijapuhujana Vesa Keskinen. Pidettiin yrittäjyyden ja innovatiivisen ajattelun guruna. Seurusteli silloin tosiaan jonkun lähellä silloista ikäänsä olevan poliisin kanssa. Sitten tuli ero, salarakas jne. Yksi nopeimmista alamäkispilaraaleista järkevästä henkilöstä Matti/mervi/Tukiainen -jatkeeksi.[/QUOTE]

Seurusteli Juurakon Niinan kanssa.

Linnan juhlat 2003:
647646.jpg

Maria-ohjelmassa alkuvuodesta 2011:
img-1288405996216.jpeg

[QUOTE="Anna K";23577936]Mä muuten muistan hyvin noi "vanhat hyvät ajat". Opiskelin 90-l lopulla kauppakorkeassa ja meillä oli jokin yrittäjyyden seminaari, jossa vierailijapuhujana Vesa Keskinen. Pidettiin yrittäjyyden ja innovatiivisen ajattelun guruna. Seurusteli silloin tosiaan jonkun lähellä silloista ikäänsä olevan poliisin kanssa. Sitten tuli ero, salarakas jne. Yksi nopeimmista alamäkispilaraaleista järkevästä henkilöstä Matti/mervi/Tukiainen -jatkeeksi.[/QUOTE]

Mun on vaikea uskoa tota. Ei varmaan opikeasti Keskistä koskaan pidetty älykkönä

Yhteistyössä