K
Keittiönoita
Vieras
Kävin äsken piskini kanssa lenkillä ja kotinurkille tullessani tää hemmo tuli vastaan. Työskenteli aikoinaan tässä huoltoyhtiössä huoltomiehenä ja tuli jopa mun piskini kanssa toimeen. On se edelleenkin sen näköinen, että panisin. Siis se entinen huoltomies, ei mun koira. Me tunnettiin toisemme jo silloin, kun mä olin vielä nuori ja nätti. Pientä vispilänkauppaakin oli siihen aikaan.
Päädyttiin sitten siitä köpöttelemään toi lampi ympäri. Osan matkaa kaulakkain ja naureskelleen, että näin sitä mentiin silloin joskus kauan sitten. Kotipihassa sitten vain katse syvälle silmiin ja lupaus tapaamisesta seuraavassa elämässä.
Mikä piru siinä on, että kun joku kolahtaa ja kolahtaa vielä tohon himputin piskiinkin
niin sen pitää sitten olla päihdeongelmainen |O
Päädyttiin sitten siitä köpöttelemään toi lampi ympäri. Osan matkaa kaulakkain ja naureskelleen, että näin sitä mentiin silloin joskus kauan sitten. Kotipihassa sitten vain katse syvälle silmiin ja lupaus tapaamisesta seuraavassa elämässä.
Mikä piru siinä on, että kun joku kolahtaa ja kolahtaa vielä tohon himputin piskiinkin