Minun ukko-kulta :heart: on "viiskakkonen" :heart:
Marakatti 08.05.2009 #4 Mulla ei ukkoa ole enkä sellasiat vaiokseni halua Lasteni isä on kaksi vuotta ja kaksi kuukautta+12pv mua vanhempi. B)
Mulla ei ukkoa ole enkä sellasiat vaiokseni halua Lasteni isä on kaksi vuotta ja kaksi kuukautta+12pv mua vanhempi. B)
Zera 11.05.2009 #5 Täälläkin ilman ukkoa elellään =) ja mukavaa on raskaudesta nautiskella .. Reactions: Siri-Anna
mur-mur 11.05.2009 #7 Minun mieheni on minua 7v. nuorempi, eli 37v..jakseleepi hän sitten jälkikasvun perässä juosta ja leikkiä jos itse hyydyn mur-mur Reactions: Tepias
Minun mieheni on minua 7v. nuorempi, eli 37v..jakseleepi hän sitten jälkikasvun perässä juosta ja leikkiä jos itse hyydyn mur-mur
HyacinthBucket 27.05.2009 #10 Itse olen vähän aikaa sitten saavuttanut tuon 40 rajapyykin ja mies on 11 kk vanhempi, eli juuri tuossa täytti 41v.
Itse olen vähän aikaa sitten saavuttanut tuon 40 rajapyykin ja mies on 11 kk vanhempi, eli juuri tuossa täytti 41v.
Freesia 22.07.2009 #17 Mieheni on nyt just samanikäinen kuin minä elikkä 41, mutta muutaman viikon päästä mieheni on 42.
mur-mur 25.08.2009 #19 samara sie oletkin jo loppusuoralla..paljon jaksuja loppukoitokseen ja palkintohan on aivan mahtava!!!:heart: ..mie 44v ja mies 37v..ja kuumeilen hurjasti!! mur-mur
samara sie oletkin jo loppusuoralla..paljon jaksuja loppukoitokseen ja palkintohan on aivan mahtava!!!:heart: ..mie 44v ja mies 37v..ja kuumeilen hurjasti!! mur-mur
samara 27.08.2009 #20 Minähän en muista näköjään omaa ikääni, täytän joulukkuussa "vasta" 41 Wee , no hajamielisyyttä on ollut havaittavissa muutenkin . kaikki muuten mennyt hyvin ja loppusuora tosiaan. Reactions: Tepias
Minähän en muista näköjään omaa ikääni, täytän joulukkuussa "vasta" 41 Wee , no hajamielisyyttä on ollut havaittavissa muutenkin . kaikki muuten mennyt hyvin ja loppusuora tosiaan.