minkärotuinen koira sulla on??

Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Meillä on kaksi sekarotuista (iso ja pieni, en viitsi listata rotuja, joita sisältävät) sekä nöffi. Kaikilla on omat tehtävänsä (vartiointi, lasten viihdytys, sohvan koriste) sekä ihanat luonteet. :heart:
ai teil on nöffi,millainen se on?
se vaikuttaa todella mahtavalta rodulta =)
Meidän nöffi on iso nalle, joka on varustettu suurella sydämellä. Nöffit rakastaa huomiota ja ihmisten kanssa puuhatelua. Turkki on kyllä isotöinen, eikä nöffi mun mielestäni sovi kerros- tai rivitaloon, koska viihtyy mieluiten ulkona. =)
no me asutaan mettäs omakotitalos =) nöffi on yksi vaihtoehto seuraavaksi koiraksi =) paljonko sitä turkkia joutuu hoitaa? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
no me asutaan mettäs omakotitalos =) nöffi on yksi vaihtoehto seuraavaksi koiraksi =) paljonko sitä turkkia joutuu hoitaa? =)
Riippuu karvanlaadusta. Mä harjaan tuota meidän poikaa 3-4 kertaa eli ajallisesti noin 2 tuntia viikossa . Lisäksi turkkia on trimmattava, jos aikoo osallistua näyttelyihin.

Meillä on aina ollu koiria, mutta mun on pakko myöntää, että tämä nöffi on vieny mun sydämeni paremmin kuin mikään koira aiemmin. =)

Ps. Nöffin kanssa kaupungilla liikkuessasi saat varmasti juttuseuraa, kun joka toinen vastaantulija tulee silittelemään ja kyselemään rodusta. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
ranskanbuldoggi. Joka kylläkin asuu nyt mutsilla koska mies on niin allarginen.
mein naapuris on niit monta...ääntä niistä kyllä lähtee :D =)
Mitä ääntä? Ne kyllä röhnää ja pieree mutta haukkuu harvoin =) Ehkä ne kimpassa viilliintyy. Onko sun naapuri kasvattaja vai vaan ranskisfani?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
ranskanbuldoggi. Joka kylläkin asuu nyt mutsilla koska mies on niin allarginen.
mein naapuris on niit monta...ääntä niistä kyllä lähtee :D =)
Mitä ääntä? Ne kyllä röhnää ja pieree mutta haukkuu harvoin =)
rähisevät ja räksyttävät keskenään :D ja ei mua häiritte se ollenkaan,sen kun rähisevät :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
no me asutaan mettäs omakotitalos =) nöffi on yksi vaihtoehto seuraavaksi koiraksi =) paljonko sitä turkkia joutuu hoitaa? =)
Riippuu karvanlaadusta. Mä harjaan tuota meidän poikaa 3-4 kertaa eli ajallisesti noin 2 tuntia viikossa . Lisäksi turkkia on trimmattava, jos aikoo osallistua näyttelyihin.

Meillä on aina ollu koiria, mutta mun on pakko myöntää, että tämä nöffi on vieny mun sydämeni paremmin kuin mikään koira aiemmin. =)

Ps. Nöffin kanssa kaupungilla liikkuessasi saat varmasti juttuseuraa, kun joka toinen vastaantulija tulee silittelemään ja kyselemään rodusta. :D
no kun meillä on nyt landseer,meillä on ollu leonbergi ja hirmuisesti houkuttelis myös nöffi =) mä olen menettäny sydämeni näille isoille ja karvaisille koirille =) :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
no kun meillä on nyt landseer,meillä on ollu leonbergi ja hirmuisesti houkuttelis myös nöffi =) mä olen menettäny sydämeni näille isoille ja karvaisille koirille =) :heart:
Niin mäkin, joskin kaipaan välillä myös kovaa vauhtia eli valjakkohommiin tuo nöffi on auttamattoasti liian hidas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
no kun meillä on nyt landseer,meillä on ollu leonbergi ja hirmuisesti houkuttelis myös nöffi =) mä olen menettäny sydämeni näille isoille ja karvaisille koirille =) :heart:
Niin mäkin, joskin kaipaan välillä myös kovaa vauhtia eli valjakkohommiin tuo nöffi on auttamattoasti liian hidas.
onko se myös oikeesti niin kiltti ja lässykkä kuin mitä annetaan olettaa??
 
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
no kun meillä on nyt landseer,meillä on ollu leonbergi ja hirmuisesti houkuttelis myös nöffi =) mä olen menettäny sydämeni näille isoille ja karvaisille koirille =) :heart:
Niin mäkin, joskin kaipaan välillä myös kovaa vauhtia eli valjakkohommiin tuo nöffi on auttamattoasti liian hidas.
onko se myös oikeesti niin kiltti ja lässykkä kuin mitä annetaan olettaa??
On ihmisille, mutta rähisevät urokset tää meidän poika ainakin laittaa kuriin heti. On siis kiltti toisille koirillekin (ja kaikille pienille eläimille =) ), mutta ei suvaitse pullistelevia toisia uroksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja SiNiLiLJA:
Alkuperäinen kirjoittaja Miss Mindy:
tanskandoggeja pari kipaletta
:heart:
mulla myös doggi =)
millasia teitin "pikkuset" on? :D
pikkuset :D vanhempi tytsi kysyi toissapäivänä kun vastaan tuli tanskandoggi että 'äiti mikä toi on'? Joo se on koira =)
millainen toi dogi on luonteeltaan,siis perheen parissa?
mä näin kerran vantaal eläinlääkärin pihal yhden tanskiksen mil oli tosi paha vika jalois mut ihan fiksu oli käytökseltään :)
 
sinililja keltainen ja tiikeri urokset :) mites itselläs?

hulipumpsis rauhallisia ja lepposia luonteeltaan, vähä ku lammas suden vaatteissa, meillä ainaki äärettömän ihmisrakkaita, vanhempi ei siedä vieraita uroksia mut muute tosi hellyttäviä pakkauksia :heart: ja tulee lasten kanssa toimeen mitä parhaiten :)
 

Yhteistyössä