Minkämallisia pikkareita käytät enimmäkseen?

  • Viestiketjun aloittaja Pikkari kysely
  • Ensimmäinen viesti
jokutaas
Hipstereitä. Joskus tiukan hameen tai housujen kanssa käytän stringejä. Käytin joskus pelkästään stringejä ja kärsin kauheista ja jatkuvista hiivatulehduksista. Lääkäri sitten kysyi että mitä alushousuja käytän ja pyysi kokeilemaan kaksi kuukautta ihan normaaleja alushousuja ja öisin olla ihan ilman alushousuja. Sinne jäi hiivatulehdukset unholaan :)
 
"meikä"
normaalisti tai mallisia mutta jos on mies-seuraa tiedossa vaihtuvat ne kyllä stringeihin tai hipstereihin riippuu vähän mallista...ei viitti mummo***ssa näyttäytyä herkässä tilanteessa.
 
"vieras"
Ihan vaan tavallisia. Mikskä niitä sitten sanotaankin... Stringejä en huoli ikuna ja hipsteritkin menee vähän samaan kastiin... Tai ainakin mulla ne on koko ajan tuolla vaioissa ja hiertää paikat rikki... :/
 
Perusedellytys on, että rintsikat mätsäävät alushousujen kanssa. Eli aina samaa paria olevat. Minulla on yleensä noin kolmet saman sarjan alushousut yksiä rintaliivejä kohti. Malleina kahdet hipstersit ja yhdet stringit.
 
"Eeva"
Pääosin stringejä.
Stringit aina aamulla päälle töihin + kuntosalilla/jumpassa/juhlissa/tms.
Hipstereitä sitten muuten, kotona ollessa, mökillä, rennommassa menossa.

Hipstersit ovat mulla usein koko ajan persvaossa, stringit ovat siellä jo valmiiksi ja kangasta on vähemmän, siksi näin. Yöllä ei tietenkään mitään.
 

Yhteistyössä