Minkälaista on olla tosi hauskan miehen puoliso?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Mä joskus vähän kateellisena ajattelen, että voi kun mies olisi tosi hauska ja saisi nauraa sen jutuille.

Minkälaista on siis olla tosi hauskan miehen puoliso? Nauratteko te kokoajan? Ja hauskalla tarkoitan kivaa tilannekomiikkaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä joskus vähän kateellisena ajattelen, että voi kun mies olisi tosi hauska ja saisi nauraa sen jutuille.

Minkälaista on siis olla tosi hauskan miehen puoliso? Nauratteko te kokoajan? Ja hauskalla tarkoitan kivaa tilannekomiikkaa.
Mua ainakin välillä alkaa keittää se kaiken vitsiksi vääntäminen, siis ettei mitään voi ottaa vakavissaan eikä mistään voi puhua tosissaan.

Jossain vaiheessa miehen vitseihin myös kyllästyy.
 
vieras
on kivaa, voin sanoa =) mun mies on tilannekomiikan mestari!
mies aina nauraa, kun useimmat ihmiset ei ollenkaan tajua hänen juttujaan, esim mun tyttökaverit, mutta minä ja mies ollaan täysin samalla aaltopituudella ja hihitellään :D
 
vieras
Hmm.. tarkoitetaanko tällä hauskan vai "hauskan" :D

Kyllä mulla on huumorintajuinen mies ja hyvä tilannekomiikka sillä myös, mutta aina ne jutut kuitenkaan ei ehkä ole niin hauskoja kuin hän itse olettaa :LOL:

Mutta tähänkin voisi sanoa vielä sellaisen että olen oppinut jo joitakin "hauskoja vitsejä" lukemaan tosiaan vitseiksi, mutta hieman vielä harjoittelemista :D

Pääosin kuitenkin oikeasti hauska. :)
 
ainahauska mies olis karmee rasite
Minulla on huumorintajuinen mies ja nauretaan paljon yhdessä.Jos olis jatkuva naurattaja niin kuristaisin sen,siis sellainen joka vääntäis vitsiksi kaikki asiat.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ainahauska mies olis karmee rasite:
Minulla on huumorintajuinen mies ja nauretaan paljon yhdessä.Jos olis jatkuva naurattaja niin kuristaisin sen,siis sellainen joka vääntäis vitsiksi kaikki asiat.
Minusta huumorintajuinen ja hauska ovat vielä vähän kaksi eri asiaa :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
En kyllä tiedä, minulla puolisona aika vakava mies, tai sellainen tasainen tapaus, ei paljon riemastu, muttei myöskään suutu. :)
Tämmöset on parhaita.

Ihan vihonviimeisiä tapauksia on itseään armottomana huumorimiehenä pitävät, jotka eivät tajua, etteivät heidän juttunsa naurata ketään muuta kuin heitä itseään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ccc:
Täällä on yksi yleensä on hauska ja huumori kukkii mutta kun tekee mieli kinastella niin nauraa vain ja laittaa leikiksi. Se vasta saakin mut suuttumaan.
Sama homma
:LOL: Jos itelläkään ei enää pidä pokka, niin siinä sitten yrittää selittää, että "ihan oikeesti, vaikka tässä nyt naurankin sun pelleilylle, niin täs ois tää oikee asia.." Että ihan hölmöö meininkiä mutta en valita, vois sitä olla huonomminkin asiat, eiks :LOL: :LOL:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Yleensä ne tosihauskat ja sosiaalisimmat tyypit eivät ole kotona ollenkaan samanlaisia ilopillereitä, vaan vaimo joutuu kestämään sen huonomman puolen.
No tämä on varmaan tottakin. Mun työkaveri on aivan älyttömän hauska tyyppi, oikein sellainen naistennaurattaja.

Ettekö te muuten ole yhtään mustiksia miehestänne? Olettaen, että hän hauskuuttaa myös muitakin naisia :)

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Yleensä ne tosihauskat ja sosiaalisimmat tyypit eivät ole kotona ollenkaan samanlaisia ilopillereitä, vaan vaimo joutuu kestämään sen huonomman puolen.
No tämä on varmaan tottakin. Mun työkaveri on aivan älyttömän hauska tyyppi, oikein sellainen naistennaurattaja.

Ettekö te muuten ole yhtään mustiksia miehestänne? Olettaen, että hän hauskuuttaa myös muitakin naisia :)
olen ollut nuorempana, mutten enää.. tiedän että hän tykkää vaan musta :heart:
 
ccc
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Yleensä ne tosihauskat ja sosiaalisimmat tyypit eivät ole kotona ollenkaan samanlaisia ilopillereitä, vaan vaimo joutuu kestämään sen huonomman puolen.
No tämä on varmaan tottakin. Mun työkaveri on aivan älyttömän hauska tyyppi, oikein sellainen naistennaurattaja.

Ettekö te muuten ole yhtään mustiksia miehestänne? Olettaen, että hän hauskuuttaa myös muitakin naisia :)
no aina sitä saa naurattaa kunhan ei muuta tee :)
 
Sopivasti hauska on parempi ( ? ):D
Tilannekomiikkaa aina silloin tällöin.. Mutta päivittäin. Meillä menee puolin ja toisin. Tosikosta ei olisi mun mieheksi :)

Mun isä on varmaan sellainen mitä ap tarkoittaa.. "Koko ajan vitsikäs"
Aaarrrggh :D:D!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No se hauskuus riippuu siitä, mille itse nauraa. Kun on kauan yhdessä, kehittyy ihan oma kieli ja omat jutut.
Voi kyllä käydä päinvastoinkin. Tunnen pariskunnan, joka nuorina oli aivan toistensa lumoissa, kaikki mitä toinen sanoi oli universumin hauskinta ja fiksuinta, nyt tuhahtelevat toisilleen ja pyörittelevät silmiään selän takana. Ei kivaa. Mutta onneksi niin ei käy kaikille. :) Mutta tarkemmin ajatellen, tuo on vähän eri juttu, ei suoraan päinvastoin kuin se mitä sinä tarkoitit :)
 
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
No se hauskuus riippuu siitä, mille itse nauraa. Kun on kauan yhdessä, kehittyy ihan oma kieli ja omat jutut.
Voi kyllä käydä päinvastoinkin. Tunnen pariskunnan, joka nuorina oli aivan toistensa lumoissa, kaikki mitä toinen sanoi oli universumin hauskinta ja fiksuinta, nyt tuhahtelevat toisilleen ja pyörittelevät silmiään selän takana. Ei kivaa. Mutta onneksi niin ei käy kaikille. :) Mutta tarkemmin ajatellen, tuo on vähän eri juttu, ei suoraan päinvastoin kuin se mitä sinä tarkoitit :)
Hui, olisi kauheaa, jos kävisi noin. Mä olen ajatellut, että pitää olla aikaa toisilleen ja tehdä kahdestaan niitä kivoja juttuja, niin ei silleen kypsy toiseen. Tiiän kyllä tommosia pareja, jotka on aina naama nurinperin. Huh.
 
Me nauretaan paljon toistemme jutuille yhdessä. Ja uskalletaan heittää hellää herjaa toisesta, kun tiedetään, että toinen ymmärtää sen huumoriksi. Mies on sanonut, että olen yksi hauskimmista ihmisistä, jonka se tuntee. :D Hyvä että uppoaa mun kiero huumori siis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Hui, olisi kauheaa, jos kävisi noin. Mä olen ajatellut, että pitää olla aikaa toisilleen ja tehdä kahdestaan niitä kivoja juttuja, niin ei silleen kypsy toiseen. Tiiän kyllä tommosia pareja, jotka on aina naama nurinperin. Huh.
Olen samaa mieltä. Kun meillä kuopuskin meni kouluun, meillä alkoi tavallaan uusi lempi, vuorotyöläisinä meillä olikin usein aikaa olla kahdestaan. Aloitettiin yhdessä harrastuksia. Nyt kun siitä on monta vuotta, ollaan taas vähän enemmän omissa oloissamme, sekin passaa, kun kuitenkin ollaan sovussa. :)

ap, anteeksi loiva ot
 
ggg
Välillä ne vitsit tympii, eikä ole ainakaan mun mielestä yhtään hauskoja. Enää ei onneksi väännä kaikkia keskusteluja vitsiksi niinkuin joskus aiemmin. Joskus riippuu ihan omasta mielialastakin onko ne jutut mun mielestä hauskoja. Toisaalta mun mies nauraa tosi paljon ja viihdyttää meidän tyttöä, ja kyllä myös itseäänkin... <3 Joskus mietin että apua jos tosta lapsestakin tulee samanlainen kun se jo vääntelee naamaa ja tekee ilmeitä ja kujeilee kovasti, olen sitten yksin meidän perheen 'ilonpilaaja'... ;)
 
vaimo
Minun mieheni on valloittava naistennaurattaja työpaikallaan ja sama meno jatkuu Facebookin seinällä kotona. Työkaverit vielä heittävät vettä myllyyn minkä kerkiävät.
Olin aluksi mustasukkainen työkavereille siitä, että en tiennyt onko heillä jotain läheisempää suhdetta. Nyt kuitenkin mustasukkaisuuden muoto on muuttunut; en pelkää suhdetta vaan minua ärsyttää suunnattomasti se, että minä en saa tätä samaa kohtelua kotona. Mies on jo niin täytetty muiden naisten huomioilla, että minulle ei yksinkertaisesti riitä tämä iloisuus ja flirtti.
Avioliitto on koetuksella.

Ihmettelen, miksi työkaverit flirttailevat niin suoraan varatun miehen naisen silmien edessä? Eikö se riitä että ottavat miehestäni kaiken ilon irti työpaikalla, pitääkö vielä perheenkin ajalla ottaa ilo irti ja kannustaa miestäni kaikkeen älyttömään?

Miehelleni olen tästä todella vihainen ja olen hänelle kertonut jo monet kerrat, että minuun sattuu, mutta mieheni ei ajattele minua vaan omaa egoaan ja imagoaan työkavereiden silmissä. Hänellä on selvästikin tarve näyttää olevansa iso ori, joka saa tehdä mitä huvittaa. Hän saa naurattaa muita naisia minkä kerkiää, koska se on hänestä niin kivaa. Eikä siinä mitään, jos suhteemme olisi vahvalla pohjalla ja hän käyttäytyisi näin minuakin kohtaan, mutta kun hän ei ole koskaan käyttäytynyt minua kohtaan näin. Johtuneeko siitä, että minä olen jo tässä, ei minua tarvitse arvostaa eikä pitää hyvänä.

Olen vihainen myös näille työkavereille. Miksi ihmiset eivät enää ota huomioon toisten tunteita? Vaikka se flirtti ja hauskanpito olisikin heistä niin kovin viatonta? Miksi he eivät ota huomioon miehen perhettä? Miltä heistä tuntuisi, jos heidän miehensä käyttäytyisi samoin jonkun toisen naisen kanssa. Mihin tämä ihmisten itsekkyys vielä johtaa?
 
mutsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä joskus vähän kateellisena ajattelen, että voi kun mies olisi tosi hauska ja saisi nauraa sen jutuille.

Minkälaista on siis olla tosi hauskan miehen puoliso? Nauratteko te kokoajan? Ja hauskalla tarkoitan kivaa tilannekomiikkaa.
Mua ainakin välillä alkaa keittää se kaiken vitsiksi vääntäminen, siis ettei mitään voi ottaa vakavissaan eikä mistään voi puhua tosissaan.

Jossain vaiheessa miehen vitseihin myös kyllästyy.
Näin on!! Kaikki pistää leikiksi, jos haluaa puhua jostain kunnolla, niin aina menee miehen osalta pelleilyksi. Eikä samat vitsit enää 15 vuoden jälkeen naurata!!
 

Yhteistyössä