minkälaista mahatautia?

aattelin kysellä minkälaista mahatautia teilläpäin on liikkellä? meillä neidillä (1v1kk) nousi yöllä kuume, eilen jo oksenteli ruokailun yhteydessä. tänä aamuna sitten oksensi heti vatsansa tyhjäksi kun laitoin ruokaa suuhun. kakka on kylläkin ihan kovaa. muuten ei oksentele kuin syömisen yhteydessä.
Oltiin jo viime yönä sairaalassa ottamassa pissanäytteitä kun neiti oireilee mahataudin kaltaisesti kun on pissatulehdus. Mutt ei onneksi ollut mitään sellaista.
 
Fiina79
oksennustautia ja kuumetta on ollu 3lapsella,yhellä oli vaan oksennustauti ja vanhimmalla myös lisäksi ripuli.mulla nyt oksennustauti..ehkä ohi menemässä.vielä on kyl pahaolo.
 
meidän perheessä tyttö oksensi perjantaiyönä, oli hieman huonovointinen aamuun saakka, mutta sitte piristyi eikä mitään sen jälkeen. mä itse oksensin eilisen päivän, tänä aamuna yritin töihin, mut oli pakko palata takasin kotiinsairastamaan, kun oli niin heikko olo. tänään en oo kuitenkaan oksentanu ja olokin on kohenemaan päin. uskalsin tuossa äsken jo vähän syödäkin, joten eiköhän se tästä. toivottavasti meidän poppoo selviää näin vähällä, kun täällä meilläpäin pyörii kuulemma semmonen sitkee oksennustauti, johon liittyy vielä kova kuume
 
Meillä esikoinen (2v4kk) ripuloi vko. sit sunnuntaina illalla ja maanantaina jatkui... Sitten nousi kuume. Tiistaina kuopus (1v) rupesi oksentaa ja jatkui keskivko:n kunnes torstaina vaihtui osat ja kuopus ripuloi ja kuumeili ja esikoinen oksensi. Ja torstai iltana kuopus lähti sairaalaan ku kotona ei suostunut juomaan. Esikko alkoi näyttää paremmalta jo perjantaina ja kuopus sunnuntaina ja nyt molemmat leikki tänään onnesta soikeana ja esikoisella jo normaali kakka.
 

Yhteistyössä