Minkälaista ääntä teidän miehet pitää kun ne saa orgasmin?

  • Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti
mä kans
ihanaa älänmölöä meillä kyllä riippuu onko lapset kotona vai ei ääntely on kummallakin villimpää jos ollaan keskenämme.joskus kuulen kuinka paljon mua rakastetaan se on sulosta se
 
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
OINK OINK, RÖH RÖH..... :LOL: Oikeasti olen kuullut erään miehen röhisevän kun porsas saadessaan orkun. Siinä oli kyllä aina naurussa pitelemistä :snotty:
Kääk, mulla samanlainen hoito menneisyydessä :$ Orkun saamiseen asti taas tämä kyseinen mies käyttäytyi kun joku Günther saksalaisessa p*rnoleffassa :x :xmas:
 
harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
OINK OINK, RÖH RÖH..... :LOL: Oikeasti olen kuullut erään miehen röhisevän kun porsas saadessaan orkun. Siinä oli kyllä aina naurussa pitelemistä :snotty:
Kääk, mulla samanlainen hoito menneisyydessä :$ Orkun saamiseen asti taas tämä kyseinen mies käyttäytyi kun joku Günther saksalaisessa p*rnoleffassa :x :xmas:
:LOL: :LOL: :LOL:

joo, eiköhän toi mun mies pidä sitä ihan normaalia ähinää.... ei onneks röhi tai oinki..
 
Alkuperäinen kirjoittaja apassin kyynel:
OINK OINK, RÖH RÖH..... :LOL: Oikeasti olen kuullut erään miehen röhisevän kun porsas saadessaan orkun. Siinä oli kyllä aina naurussa pitelemistä :snotty:
Entisen naapurin sänky natisi ja sitten kuului rykimistä ja röhkimistä kovasti (yöllä), siitä tiesi hyvin että nytpä naapurin ukolla lentää... :LOL: :LOL: :LOL:
 

Yhteistyössä