Minkälaisia vauvakirjoja teidän lapsillanne on?

kerttu
Meidän esikoisella on Anne Ceddessin kirja ja kovast1 olen tykännyt.Meidän pikkukakkosella on myös tuo Nalle puh kirja...mutta se loppuu siihen kun lapsi täyttää1v...Ceddessin kirjaa täytellään kouluikään asti.Muutenkin tuo Nalle puh aika suppea.
 
XXS
Pojan vauvakirja oli vain 1-vuotiaaksi asti. Sen jälkeen olen koonnut hänelle suuriin valokuva-albumeihin jatkuvaa kirjaa eli olen laittanut valokuvia, kirjoittanut erilaisista asioista, puolivuosittain laitan pituuden, painon ja viimeksi opitut taidot. Lisäksi laittelen mukaan lehtileikkeitä tärkeimmistä uutisista,elokuva-, konsertti- ja teatteriliput joissa on käyty jne.
 
vieras
molemmilla anne geddesin vauvakirjat, eilen tyttö sai tytölle suunnatun geddesin kirjan ristiäislahjaksi...pojalla kirja joka sopii molemmille...ja oon tykänny kanssa niistä kirjoista...ihania ne vauva kuvat siinä kirjassa.
 
Molemmilla Anne Geddesit. Ja nyt kun tyttö täytti 7v ja tää Geddes loppuu koulun aloitukseen niin alan skräppäämään tytölle muistojen kirjaa. Tavoitteeksi otan etä joka vuosi kun tytöllä on synttärit kirjoitan siihen menneeltä vuodelta ja laitan synttäri kuvia ja muitakin kuvia. Sen kyllä tiedän että niin himo muistojen talteen panija olen että varmasti tulee kuitenkin useammin kirjoiteltua.
 

Yhteistyössä