minkälaisia teidän miehet

olivat/ovat kun saivat kuulla että niistä tulee isä? Meillä vasta lasta yritetään ja mies "huolehtii" koko ajan..jos kuukautiset edes päivän myöhässä, hän on ihan paniikissa jos ottaisin esim. oluen. :LOL: :headwall: Joskus joillaan ollut sillee, että nainen ei saanu raskaus aikana edes siivota :D
 
Meillä ei vielä yhteistä lasta, mutta kaksi keskenmenoa. Hän on ihan oma itsensä, innosunut kylläkin ja kovasti huolissaan mun voinnista. Esim. Mene lepään, mä hoidan ruuan. Onko kaikki hyvin, tuonko sulle vettä, hieronko selkää. Hän on kyllä muutenkin todella huolehtivainen mutta nämä jäivät edellisestä mieleen.
 
mami
Ekan kohdalla oli todella huolehtivainen jne. Toisen kohdalla innostus vähän lopahti, vaikeaa kait, kun ei voi tuntea samalla tavalla asioita kuin odottava äiti omassa kehossaan. Sitten vielä pitkä piiiitkä raskauspahoinvointi kausi söi hieman sitä positiivisuutta, kun alkoi varmaan makaava mami ottaa aivoon kun ei mihinkään kyennyt, ei siivoomaan tai kokkaamaan.
 
vieras
Aika jännittynyt oli kun kuuli raskaudesta. Olihan se raskaus tietysti odotettavissakin 12 vuoden yhdessäolon jälkeen. :D Traktorihommiin lähti kun sai kuulla. Rehunajoon muistaakseni, kun ekasta oli kyse. Kolmannella kerralla menikin sitten jo rutiinilla.
 
Suzyanne
Mies on koko ajan ollut todella huolehtivainen, nyt vko 35+5. Koska olen jo viikosta 23 kärsinyt supisteluista, niin ei ole antanut edes imuroida, tai kantaa oikeastaan mitään. Ja jatkuvasti huolehtii esim. ulkona etten liukastu tms., mutta melko huolehtivainen hän kyllä oli ennen raskauttanikin. Aivan ihana mies. :heart:

Teille onnea vauvantekoon!
 

Yhteistyössä