Minkälaisia puhelimia teidän pikkukoululaisilla on?

  • Viestiketjun aloittaja eskarilaisen äiti
  • Ensimmäinen viesti
eskarilaisen äiti
Suunnitelmissa on ostaa tulevalle ekaluokkalaiselle oma kännykkä mutta oon ihan pihalla nykyisistä malleista. Linkatkaa ja vinkatkaa minkälaisia puhelimia teidän lapsukaisilla on! Hakusessa siis ihan peruspuhelin.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";26101264]Mun vanha. Todella peruspuhelin, vanhaa mallia. Ei ole edes pääsyä nettiin ja pre-paid-liittymällä. Ei ole vielä valittanut. :)[/QUOTE]

Juu mitään nettipuhelinta en aio vielä pitkään aikaan hankkia. Liittymään ajattelin ottaa kaikki mahdolliset rajoitukset :)
 
Meidän tokaluokkalaisella on ollut koulu-uransa ajan Nokian edullisin versio ja hyvin on sen kanssa pärjännyt. Riittää hyvin soittamiseen, tekstaamiseen ja matopelin pelaamiseen, muuta ei oo puhelimeltaan vielä kaivannutkaan. Eikä oo ihme kyllä vaatinut hienompaa puhelinta, vaikka monella kaverilla sellaisia onkin.
 
"HMMm"
Mä en ainakaan muksuilleni osta nykypuhelinta kuin vasta teini-iässä. Nykyajan puhelimia ei oo luotu kestämään.. :/ Meillä on mun aataminaikuinen 3210 puhelin vm. 99 toisella lapsella, joka on nyt 9v täyttänyt. Sillä voi soittaa, ja laittaa viestiä, ja jonkun matopelin sisältää. Kestävä puhelin ja akkukin tuntuu pitävän virran sisällään ikuisuuden.
Toisella, 11v täyttäneellä, on Saksasta ostettu Nokian joku vaaleanpunainen peruspuhelin mikä Suomessa on 50-60 euron hintaluokkaa. Siinä on sitten jo mp3-soitin, jonkinlainen kamera ja värinäytöt yms.
 
Meillä on ekaluokkalaisella halvin mahdollinen Samsung ja eskarilla ja 3 luokkalaisella on halvimmat nokialaiset.

muoks. Mistä ihmeestä saa kosketusnäyttöpuhelimia 50e???
 
Viimeksi muokattu:
Tönt
2. luokkalaisella on joku nokian känny missä on sekä napit että kosketusnäyttö. muuta en tiiä kun on sen isältä saatu. 3. luokkalaisella on nokian kosketusnäyttö taviskänny. semmonen sinivalkoinen. :D
 

Yhteistyössä