[QUOTE="mää";26271675]Olen samalla raskausviikolla kuin aloittaja ja saman paino arvion sain tänään, kun jouduin käydä synnärillä käyrillä makaamassa. Sf-mittakin on mennyt koko raskauden yläkäyrällä, vaikka maha itsessään on aika pieni. Mulla on taaksepäin kallellaan oleva kohtu, ehkä siksi maha ei vaikuta isolta.
Mulla on ollut edellisissäkin raskauksissa painoarviot näillä viikoilla olleet hyvin samansuuntaisia. Molemmat aikaisemmat raskaudet menivät yliajalle, rv41+4 ja rv40+5, ja vauvat olivat syntyessään 3880g ja 3975g. Jos tämäkin raskaus kestää samoille viikoille, niin semmosta nelikiloista odottelen tästäkin...[/QUOTE]
Juu lääkäri sanoi mulle että rv 40 saattas olla 4,2kg vähän kauhistuttaa.Mutta mulla on parin viikon päästä se lantionkuvaus(tai mikä se oli) ja vähän puhuivat että jos ei ole laskettuunpäivään mennessä syntynyt niin käynnistetään silloin.
Olen itse syntynyt rv 34 ja olin 2,2kg että siihen verrattuna mun masukkini on vähän isompi mutta äitikin sanoi että olin hitusen normaalia isompi.