Minkälaisia hintoja laitatte vaatteille ja tavaroille huutonetissä???

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Vieras"
Tuntuu et mulla ei kauppa käy huutonetissä ollenkaan! Huonompikuntoisistakin vaatteista huudetaan uskomattomia summia. Mä myyn kevätvaatteita, leluja, tavaroita ym. mitkä ovat olleet yhdellä tytöllä uusina ostettu. Olen ehkä pilkun tarkka ja ilmoitan viat tarkemmin kuin muut yleensä, siksikö kauppa ei käy?
 
[QUOTE="Vieras";22939545]En osaa linkittää, mut ehdotuksia otan vastaan...[/QUOTE]

No kerro millä nimimerkillä siellä myyt.

On oikeasti HYVIN vaikea määritellä hintaa, kun ei tiedä kokoa, merkkiä, kuntoa jne.
 
----
Onhan sulla postikulut ilmoitettuna valmiiksi? Mä itse ostelen tytölle käytettyjä nukkejä, mutta jos alkuhinta on yli vitosen ja postikulut siihen päälle 6,70 e, niin jätän väliin.
 
.
nonäin ostajana olen tietysti ain asitä mieltä että hintaa on liikaa. mut monesti sellaiset jutut kun jos postikulut on ilottamatta tai mun mielestä 'väärät' yms niin en aina viitsi kysyä vaan jätän vaan ostamatta. sitte kannattaa hulehtia että hakusanat on oikein, esim jos kirjoitat kooksi 98cm (siis yhteen kirjoitettuna) ei hakukkone löydä sitä jossei ymmärrä hakea hakusanalla 98*. ja sit jos sulla on paikkakuntana vaikka pohjois-helsinki niin jos ostaja kirjoittaa hakuun paikkakunnaksi helsinki, niin eipä löydy( tätä äytän tietty vaan jos olen ostamassa jotain suurempaa, minkä haluan noutaa). otsikko kannattaa miettiä mahdollisimman kuvaavaksi koska haussa kärkeen tulee sellaiset, missä osumat on otsikossa. ylipäänsä kannattanee miettiä, mminkälaisella haulla ostaja voisi myymiäsi tuotteita etsiä ja koitat sitten hakea ja katsoa mitä löytyy. sitten voit hakea myös suljetuista kohteista, jotta nääät millä hintaa vastaavia tuotteita on myyty
 
"mie"
Laitoin tänään just huutonettiin myyntiin. En laita kovia lähtöhintoja. Esim. nyt on myynnissä froteeshortsit tähtikuvioilla, lähtö 0,50 e ja korotus 0,50. Huppari 0,50 e ja samoin korotus, 104 cm siisti Jonathan keväthaalari, lähtö 5 e ja euron korotus; eilen laitoin sen myyntiin ja hinta on nyt jo noussut 16 e. Möin juuri Jonathan Tähti talvihaalarin 104 cm ja siinä lähtö 9 e ja 1 e korotus ja lopulta hinnaksi muodostui 33 e. Eli ei kannata liikaa pyytää, kyllä se hinta siitä nousee ja kannattaa otsikko laittaa tosiaan tuotetta hyvin kuvaavaksi ja postikulut kannattaa ilmoittaa.
 
"vieras"
Hintavarauksella olevia juttuja en huuda.

Itse olen myynyt kestoja (Fuzzeja 6kpl, mikroinserttejä 6pkl, yksi froteesisävaippa ja yhdet villahousut) pakettina, lähtöhinta 50e ja euron korotus. 63 eurolla meni.

74-80cm vaatepaketti (pääosin Lindex/H&M/KappAhl/marketti) noin 50 osainen lähtöhinta 40e, kaupaksi meni 89 eurolla. Siinä oli siis bodyja, housuja, paitoja, toppahaalari ja kasa sukkia, pipoja, tumppuja.

Hyviin kuviin kannattaa panostaa, mutta sekin ärsyttää jos joka tuotteesta on 5 kuvaa.
 
"Vieras"
[QUOTE="mie";22939902]Laitoin tänään just huutonettiin myyntiin. En laita kovia lähtöhintoja. Esim. nyt on myynnissä froteeshortsit tähtikuvioilla, lähtö 0,50 e ja korotus 0,50. Huppari 0,50 e ja samoin korotus, 104 cm siisti Jonathan keväthaalari, lähtö 5 e ja euron korotus; eilen laitoin sen myyntiin ja hinta on nyt jo noussut 16 e. Möin juuri Jonathan Tähti talvihaalarin 104 cm ja siinä lähtö 9 e ja 1 e korotus ja lopulta hinnaksi muodostui 33 e. Eli ei kannata liikaa pyytää, kyllä se hinta siitä nousee ja kannattaa otsikko laittaa tosiaan tuotetta hyvin kuvaavaksi ja postikulut kannattaa ilmoittaa.[/QUOTE]

Paljonko sulla on postikulut noissa kevät- ja talvihaalareissa?
 
[QUOTE="Vieras";22940008]Paljonko sulla on postikulut noissa kevät- ja talvihaalareissa?[/QUOTE]

Talvihaalari on siis jo myyty. Keväthaalari on vielä huudossa. Postikuluja menee kyllä se 8,50 e, koska Suomen posti on niin "rosvo", painoa tulee kuitenkin sen verran, että menee paketin hinta. Minulla on tarkka vaaka ja punnitsen aina ennen kuin ilmoitan postikulun.
 

Yhteistyössä