Minkälaiset on hyvät toppahousut? Minkä merkkiset on sinulla? Suosittele. :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iliman housuja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iliman housuja

Vieras
Siinähän se tuli otsikossa, hyvät toppahousut hakusessa.

Tarkoituksena löytää mahdollisimman lämpimät joilla pärjää -20 pakkasessa ja kylmemmässäkin.

Liikkeessä oli monenlaisia, kummatkohan olisivat tavan ulkoilijalle paremmat, lasketteluhousut vai sellaiset pehmeämmän oloiset toppahousut?

Tarviiko niitä henkseleitä oikeasti vai onko ne ihan turhakkeita?

Mun pojalla on lassie g-tech toppikset, jotka ovat olleet ihan huiput. Kestäneet viimaa ja vettä, eivätkä kuluneet juuri ollenkaan. Myös Ticketin toppiksista on todella hyviä kokemuksia.
Reimatecin välikausihousut ovat olleet hyviä, joten varmaan myös toppikset.
Sellaiset oikeen pehmoiset toppikset ovat usein heppoisempaa laatua..

Mulla on Icepeakin toppahousut,nyt kolmatta vuotta käytössä ja on tosi hyvät. Kevyet mutta superlämpimät eikä mitään kulumaa näy vaikka on tullu persmäkeäkin laskettua =)

Kerrospukeutuiminen on fiksumpaa kuin ostaa yhdet housut, joilla pärjää -20 asteessa, mutta pukkaa hiki kun pakkasta on alle 10.

Tänään mulla oli ulkona toppahousut alushousujen päällä,ei tullu kuuma mutta ei kyllä kylmäkään. Jos oisin laittanu tuulipuvun housut,niin alle oisin saanu tunkee ainakin sukkikset ja pitkät kalsarit ja silti ois tuuli käyny läpi. Testattu ;) Farkut nyt ei oo muksujen kanssa ulkoillessa mitenkään käytännölliset muutenkaan.

No mulla on ihan kaikki merkit ollut lämpimiä toppahousuissa. Henkseleillä en tee mitään. Vyötärö olis hyvä olla säädettävissä(tarrasysteemi). Lumilukko lahkeessa pitää olla ehdottomasti.

[QUOTE="Sirkkeli";25645227]No mulla on ihan kaikki merkit ollut lämpimiä toppahousuissa. Henkseleillä en tee mitään. Vyötärö olis hyvä olla säädettävissä(tarrasysteemi). Lumilukko lahkeessa pitää olla ehdottomasti.[/QUOTE]

Niin, ja tällä hetkellä mulla on Skifi-merkkiset. Muistaakseni Topsportin oma merkki. Ei tarvii mitään muuta kuin pikkarit alle 20-asteen pakkasessaan :) Ja pituuksia oli valittavana kolme.

Mä löysin kuukausi sitten k-ryhmän kaupan alennusmyynnistä sattumalta ihan loistavat naisen kropalle tarkoitetut Icepeakin toppahousut, joissa ei ole henkseleitä (en haluaisikaan), mutta lumisuojat nilkoista löytyy. Ihan loistava ostos ja hinta jäi tarjouksella alle 30euroon. Harvoin löydän pitkänä naisena itselleni riittävän pitkälahkeisia toppahousuja.

Rymyän paljon metsissä ja pelloilla koiran kanssa, joten lumisuojat pitävät housut hyvin kenkien päällä nousematta ylös ja päästämättä lunta kengänvarresta sisään. Nyt kun oli noita 15-20 asteen pakkaskelejä, olivat housut lämpimät, eikä tarvinnut murehtia kylmästä. Tokikaan kovemmista pakkasista en osaa sanoa. Kunnollinen farkkutyylinen vyötärö vetoketjuineen ja nappeineen on plussaa ja saa housut istumaan nätisti ja niitä voi käyttää julkisillakin paikoilla :)

[QUOTE="Sirkkeli";25645264]Niin, ja tällä hetkellä mulla on Skifi-merkkiset. Muistaakseni Topsportin oma merkki. Ei tarvii mitään muuta kuin pikkarit alle 20-asteen pakkasessaan :) Ja pituuksia oli valittavana kolme.[/QUOTE]

Mielenkiinnosta kysyn, mikä vuori näissä housuissa on, jos pelkät pikkarit riittää??

Kiitos kaikille vastauksista. :)

Tosiaan tuota kerrospukeutumista tässä harrastettu kyllästymiseen saakka, yleensä sukkahousut,legginsit,housut ja ohkaiset toppahousuni. Lopputulos on tönkkö olo ja lopulta kylmä. Ei hyvä.

Mulla on jotkut henkseleillä.. mikähän se merkki oli.. NorthIce.. ei kovin muodikkaat, mutta asiansa ajavat. Lisäks on tollasta unisex-mallia, niin mieskin niitä välillä lainailee kun ollaan lähes yhtä pitkiä :D vai pitäiskö sanoa lyhyitä :D

Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;25645359:
Mielenkiinnosta kysyn, mikä vuori näissä housuissa on, jos pelkät pikkarit riittää??

Persuksessa on semmoinen pehmeä fleecen tapainen vuorikangas, mutta muuten tavan polyesteria. Tavan vanukerros tietty, enkä kyllä ole ulkona paikoillani juurikaan :)

Nainen on kauneimmillaan ilman toppahousuja.

3084-normal.jpg

Yhteistyössä