Minkälaisen tuomion antaisit kahden lapsen kostopolttomurhasta?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";25029273]Lässyn lässyn puhetta. Mikähän rangaistus toi olisi?[/QUOTE]

Mitä hyötyä vankeusrangaistuksesta on mieleltään sairaalle ihmiselle? Oppiiko hän siellä ymmärtämään, että ei kannata menettää mielenterveyttään, koska silloin tapahtuu pahaa eikä enää ikinä koskaan tee mitään sellaista rangaistuksen kärsittyään? Mielestäni isän mielentilalla on suuri merkitys sille, mitä hänelle pitäisi tapahtua. Mieleltään sairaat eivät kuulu vankilaan.
 
"vieras"
Minä olen miettinyt sitä millaisia kommentteja olisi jos tekijänä olisi ollut äiti. Olisiko silloin itsestäänselvää, että äidin on täytynyt olla henkisesti niin huonossa kunnossa, että ei ymmärtänyt tekoaan? Olisiko silloin luultavaa, että mieskin oli täyssika, joka ei tukenut äitiä? Vai olisiko äiti kamala hirviö, jota pitäisi kiduttaa loppuikänsä?
 
dipt
Ette te kidutusta ja kuolemantuomioita huutelevat ole yhtään parempia kuin murhaajatkaan. Pitäisikö alkaa tappamaan vielä lisää ihmisiä teidän kostonhimonne takia? Oksettavaa äiti-ihmisiltä.
 
mä kyll näkisin
varsinaisesti mielenterveysongelmia. Ehkä jokin persoonallisuushäiriö (sosiopaatti) ja lisäksi alkoholi tai huumeriippuvuus. Hyvin vaikea sanoa mitään, ei kukaan normaali polttaisi lapsiaan, vaan ottaisi itseltään hengen ja säästäisi lapset. Häiriintynyt persoona.
 
Moni varmaan jo sanonu tän, en nyt jaksa kaikkia kommentteja lukee erikseen. ¨
Mun mielipide siis on, että:
Tuo sydämetön ääliö laitettaisiin jonnekki paikkaan mikä sytytettäisiin tuleen, saispahan maistaa omia tekosiaan. Eli sama kohtalo hänelle ku viettomille pienille lapsille. Ei edes pysty kuvitella miltä äidistä ja lähiympäristöstä tuntuu. Mistä tollasia ihmisä oikeesti tulee?
 
"aina"
[QUOTE="vieras";25030392]Minä olen miettinyt sitä millaisia kommentteja olisi jos tekijänä olisi ollut äiti. Olisiko silloin itsestäänselvää, että äidin on täytynyt olla henkisesti niin huonossa kunnossa, että ei ymmärtänyt tekoaan? Olisiko silloin luultavaa, että mieskin oli täyssika, joka ei tukenut äitiä? Vai olisiko äiti kamala hirviö, jota pitäisi kiduttaa loppuikänsä?[/QUOTE]


Ainahan äitiä täytyy ymmärtää! Hän voi olla väsynyt, univelkainen. Mies voi olla ymmärtämätön paska. Näin se on aina!
 
"vieras"
[QUOTE="aina";25030921]Ainahan äitiä täytyy ymmärtää! Hän voi olla väsynyt, univelkainen. Mies voi olla ymmärtämätön paska. Näin se on aina![/QUOTE]

Niinpä. Masentunut äitiparka tappoi viisi lastaan -ja tuhma isi ei huomannut, että äiti oli masentunut! Niin, ja kyllä se äiti saattoi sitä isiä hieman pelätäkin. Mutta että paha äiti, jota pitäisi kiduttaa loppuikänsä? No ei nyt sentään!

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1256073-il-aiti-tappoi-5-lasta/
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25027057:
Onko se nyt jotenkin toipunut kuulustelukuntoon?

Mä laittaisin ihan ohuen lasikapillaaripillin sen virtsaputkeen ja sen jälkeen vemputtaisin penistä niin, että se kapillaariputki katkeaisi sinne sisään.
Sen jälkeen voisin kaivaa silmät päästä lusikalla ja laittaa kuoppiin suolahappoa.
No huh, huh.
Toivottavasti kukaan ei koskaan joudu sinun koston välikappaleeksi :O
 

Yhteistyössä