Minkälainen trampoliini on kokemuksesi (!) mukaan hyvä?

Olen ostamassa lapsille käyttöön trampoliinin pihalle.
Kaipaisinkin nyt käytännön kokemuksia, minkälainen trampoliini on riittävän hyvä ja laadukas. Onko eroa 150 eur trampoliinin ja 350 eur trampoliinin välillä? Toki jotain tietysti, mutta että onko todellista eroa esim laadussa tai hyppymukavuudessa. (Esim Jysk mainostaa 3m trampoliinia, suojaverkon kanssa 199 eur. Saako näin halvalla hyvää?)

Olen ajatellut juurikin tuollaista 3 metrin trampoliinia. Onko sinulla sen kokoista trampoliinia? Onko se liian pieni jotta trampoliinista saisi kaiken ilon irti?

Tähän ketjuun en kaipaa moralisointia trampoliinin vaarallisuudesta/haitoista yms, vaan asiallista keskustelua millaisia trampoliineja ihmisillä on, niiden hyvistä ja huonoista ominaisuuksista. Luonnollisesti hankimme myös suojaverkon.

Mutta meillä on juuri tuo Jyskin tramppa. Halkaisijaltaan 305cm turvaverkolla. Maksoi keväällä -07 muistaakseni 165? turvaverkon kanssa. On ollut todella hyvä. Mistään ei lenota ja matto on edelleen kimmoisa (ei lörpsähtänyt, niinkuin kaverin 4,2m trampoliinin) ja pompittu tuolla on paaaaaaljon. Meillä on neljä pomppuikäistä lasta. Myös aikuiset. Ja tietysti lasten kaverit jne. Painoraja on 130kg. Ei ole pahaa sanottavaa. Haavereitakaan ei ole sattunut, kun kaikille säännöt on selvät :)

DG
Meillä pihalla kököttää Aconin Air 4,3 tramppis nyt viidettä vuotta. Ja meillä pomppii niin aikuiset kuin lapset siinä. Ja on tosi kestävä. Ei olla muuta siihen ostettu kun turvaverkko lasten syntymän jälkeen. Eikä siinä ole painorajoja.

Kallishan tuo oli, mutta itse olen edelleen siihen tosi tyytyväinen ja kun se on oikeasti laadukas tuote.

Yhteistyössä