Minkälainen peti teidän kissalla on?

• Viestiketjun aloittaja "pirskatti"
  • Ensimmäinen viesti
"vesimeloni"
Nuo kissat on siitä veikeitä otuksia, että niitä ei niin vain opeteta tiettyihin nukkumapaikkoihin, kuten koiran voi opettaa. Ja siksi kissoja rakastankin, kun ovat niin ihania jääräpäitä. :)
Meillä on yksi rottinkinen kissankori, jossa pehmuste pohjalla ja se kori on takan vieressä, siinä nukkuvat aika usein. Mutta lempparipaikat on sohvalla, sängyssä tai varsinkin näin kylmempään aikaan takan päällä, jonne olen taitellut vielä fleece-peiton pehmusteeksi. Mitäpä en tekisi rakkaiden kissojeni eteen. :D

aloittaja
[QUOTE="vesimeloni";22475627]Nuo kissat on siitä veikeitä otuksia, että niitä ei niin vain opeteta tiettyihin nukkumapaikkoihin, kuten koiran voi opettaa. Ja siksi kissoja rakastankin, kun ovat niin ihania jääräpäitä. :)
Meillä on yksi rottinkinen kissankori, jossa pehmuste pohjalla ja se kori on takan vieressä, siinä nukkuvat aika usein. Mutta lempparipaikat on sohvalla, sängyssä tai varsinkin näin kylmempään aikaan takan päällä, jonne olen taitellut vielä fleece-peiton pehmusteeksi. Mitäpä en tekisi rakkaiden kissojeni eteen. :D[/QUOTE]

Niinpä. Juonena on houkutella se omaan petiin tuolla mainitsemallani lämpötyynyllä. Lämpöähän ne rakastaa.

meillä kissa nukkuu missä milloinkin.Välillä olohuoneen kaapin tasolla olevassa pyykkikopassa,jonka on ominut itselleen:)sitten olohuoneen tuoleilla,minun sängyssäni puoliksi jalkojeni päällä:love:ja sitten huoneessani oleva pöytätietokone näyttäisi olevan myös oikein suosittu paikka.:giggle:taitaapi tuo köllötellä tällä hetkellä tuolla pyykkikopassaan.

Meillä kisu nukkuu myös milloin missäkin päiväsaikaan: omassa kiipeilypuussaan kerrosalustoilla, joskus olo- tai makuuhuoneessa patterin päällä tai ihan sängyssä. Yöt hän nukkuu vierashuoneessa vierassängyssä oman kylpytakin päällä (ominut minulta), Joskus päivisin hän sulkeutuu vierashuoneen sängyn alle. Hän on varustanut itse sinne oman pesän ja kantanut hampaissaan muutaman pyyhkeen ja pikkumaton. :love:

vierailija
Jep, kissa on sellanen otus, että se nukkuu missä tahtoo ja millon tahtoo ja palvelusväen on sit vaan se hyväksyttävä ja tarvittaessa nukuttava itse muualla... :D:whistle::ROFLMAO: Olen aina naureskellut kaiken maailman kissan pedeille sun muille turhakeille, koska kissaa et mihinkään peteihin saa opetettua. Myös kalliit lelut on ohan turhanpäiväistä rahanmenoa. Kaikki paperipallot, hiuslenkit ja vaikka ja pudonneet pussinsulkijat on maailman parhaimpia leluja, eikä maksa juuri mitään... ;)

Yhteistyössä