Minkälainen on tuntemasi skorpioni

• Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti
mari
Skorpparissa asuu aina pieni piru!! Kaikki on hyvin niin kauan ku skorppari määrää ja säätää, mut autappa ku menee joku pieleen, ni siitä kärsii koko lähitienoo utsojokea myöden!!!!

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja mari:
Skorpparissa asuu aina pieni piru!! Kaikki on hyvin niin kauan ku skorppari määrää ja säätää, mut autappa ku menee joku pieleen, ni siitä kärsii koko lähitienoo utsojokea myöden!!!!
Nyt mä en kyl allekirjota

Kyllä, juuri näin. Skorpparia ei koske säännöt eikä auktoriteetit pysty häneen. Spontaani on lievä sana häntä kuvaamaan. Taivaallinen sängyssä. Ja elämä oli ajoittain hel..tiä hänen kanssaan.

Millanenkohan meidän lapsesta vielä tulee; jousimiehen ja skorpionin tytär, ja on itse härkä... Ja sen kyllä huomaa jo nyt.

Borkku
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Kyllä, juuri näin. Skorpparia ei koske säännöt eikä auktoriteetit pysty häneen. Spontaani on lievä sana häntä kuvaamaan. Taivaallinen sängyssä. Ja elämä oli ajoittain hel..tiä hänen kanssaan.

Muru on sun kans lähestulkoon samaa mieltä

:D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aina oikeassa ja tykkää kinastella.
Mä oon kyl usein väärässä ja myönnänki sen, mut asioista keskustelu ja mielipiteiden perustelu on mahtavaa :D
Niin no oikeastaan, mä olen siihen asti oikeassa, kunnes toinen voi todistaa, että olenkin väärässä.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Mummoni on erittäin hienotunteinen ihminen. Tosin harrastaa pientä piilokuittailua, mutta uimme samoissa vesissä. Kuopus osoittaa mieltään heti, jos asiat eivät etene hänen haluamallaan tavalla.
Jooh =) toi piikittely ja piilokuittailu on osuva juttu. Samoin äärettömän hyvä tilannetaju ja hjuumori.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:

Millanenkohan meidän lapsesta vielä tulee; jousimiehen ja skorpionin tytär, ja on itse härkä... Ja sen kyllä huomaa jo nyt.
:whistle: kolahtipas kovasti

Yhteistyössä