minkälainen on pieni nainen sun mielestä?

  • Viestiketjun aloittaja 160/66
  • Ensimmäinen viesti
Nalletar
Mä olin pieni nainen 153cm ja joskus nuorena 43kg. Olen aika sirorakenteinen. No, enää en voi itseäni pieneksi sanoa kuin pituudelta. Painoa on nyt 62kg. Tarkotus olisi kyllä taas joskus olla pieni nainen.
 
mamma
Itse olen 160cm ja kun paino on ollut välillä 48-55kg minua on usein sanottu pieneksi.. en ole siro, kädet ja jalat(38-39) ovat isot kokoiselleni.. en tunne itseäni pieneksi, päinvastoin.

Pikkuinen on alle 160cm ja alle 50kg..
 
pieni sittenkin?
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Itse olen 160cm ja kun paino on ollut välillä 48-55kg minua on usein sanottu pieneksi.. en ole siro, kädet ja jalat(38-39) ovat isot kokoiselleni.. en tunne itseäni pieneksi, päinvastoin.

Pikkuinen on alle 160cm ja alle 50kg..
Minä olen juuri tuon kokoinen, myöskään ruumiinrakenteeltani en tosiaan siro. Lihaksia löytyy myös monenlaisen aktiiviliikunnan tuloksena. Silti olen mielestäni pieni ja sellaiseksi mua usein sanotaan.

 
vieras
Tähän liittyen jatkokysymys.... Ootteko huomannut, että joskus pinenellä ihmisellä saattaa olla työssä tai muussa elämässä auktoriteettiongelmia... siis ettei oteta niin vakavasti kun on pieni kooltaan... Ite aattelen, et olen saanut todella raivata tieni pienuuteni takia, että minut otettaisiin vakavasti... (enkä ole mikään nynnerö)
 
hm
Mä oon 158cm ja painoa himpun päälle 50.. ja olen aina toivonut et olisin pidempi.. tuntuu ettei oteta yhtää vakavasti ja pidetään ihan penskana.. Haluaisin olla "aikuisen kokoinen" :)
 
femmepiskuinen
Minä olen pieni nainen: paino 42 kg, pituus 150cm, kengän numero on 35 ja ikää 24v. =))))) Pienuuden lisäksi mulla on todella paksut ja pitkät blondatut hiukset ja suht kookkaat rinnat kokooni nähden. Sanottu on taskubarbieksi, vaikken nyt noin muuten eroa suurimmasta osasta tavallisia suominaisia naamani perusteella =) En ole saanut koskaan negatiivista kohtelua pituuteni takia, miehikseni ovat valikoituneet ne, ketkä ovat vain pitäneet tästä ominaisuudestani. Enpä tiedä mikä minut on pieneksi aiheuttanut, siskoni on 163cm ja veljeni 186cm...... =O
 
"vieras"
Kai se on katsojan silmissä :D
Itse pidän itseäni keskikokoisena (olen 163cm ja 63kg). Mieheni mielestä olen ihan tappi (se on n. 20cm pidempi). Ystäväni on mua sentin kaksi lyhyempi ja kauhistui kun kuuli mun pituuden, luuli että olen 170cm...Se on se iso ego mikä nostaa tota pituutta :)
 

Yhteistyössä