Minkälainen matto teillä on keittiössä?

  • Viestiketjun aloittaja pöh
  • Ensimmäinen viesti
Meillä on kaks ihan tavallista räsymattoa. Ei todellakaan maailman käytännöllisimpiä keittiössä, mut itse tykkään :) Inhoon bukleemattoja. Ärsyttää, kun niitä pitää tarpeeks kauan ja pesee niin pohja rapisee pois pikkuhiljaa :( Keittiöön käy mikä matto vaan :)
 
nn
tällänen matto http://www.kodin1.com/products/large_173x244/7135965.jpg on ollut jo 3vuotta ja eikä ole mennyt miksikään useista pesuista huolimatta. Aivan loistava matto kun on niin helppo imuroida jne. eikä ole bukleeta, inhoon niitä mattoja.
 
Mulla oli viimeisin matto semmonen muovimatto Ellokselta. Ennen lasta oli vaikka mitä muita. Jostain syystä, kun tyttö alkoi syödä itse, matto muuttui muoviseksi. :xmas:

Ja nykyisessä ei ole mattoa lainkaan eikä tulekaan ainakaan pariin vuoteen. :D Laattalattia ja lattialämmitys. Aaaah.
 
vieras
Ei mitään eikä tuukkaan. Ennen oli sellaset buklee tms matot. Remontin tieltä joduin ottaan kaikki matot pois ja sen jälkeen vaan olohuoneeseen oon laittanu maton. Miljoona kertaa helpompi siivota. Ai niin tytön huoneessa on räsymatto.
 
Hopping
Meillä on hobbarilta ostettu valkoinen muovimatto. En tykkää kuin hyvin vaaleista matoista. Ennen oli luonnonvalkoinen räsymatto keittiössä, mutta se oli aina likainen. Tää on nyt helppo pitää puhtaana ja on ihan nätin näköinen.
 
xxx
vähän fiilisten ja arjen ja vieraitten mukaan. Yleensä ei mitään, joskus heitän muovimaton ja joskus taas räsymatot. Yleensä jos vieraita tulee niin jonkin sortin maton laitan silloin.
 
vieras
Ei ole nykyään mattoa ollenkaan. Ennen lapsia oli, mutta nyt vauvan ja taaperon myötä olen luopunut siitä (oli sellainen muoviräsymatto). En halua katsella tahraista mattoa ja hinkata jatkuvasti sotkuja pois, pelkkä lattia on niin paljon helpompi pitää puhtaana.
 

Yhteistyössä