minkälainen äiti on tällainen

  • Viestiketjun aloittaja v-tuuntunut
  • Ensimmäinen viesti
v-tuuntunut
eli siis ei lapsille leluja pihalle, eikä muitakaan virikkeitä. ettei oma piha sekaannu. Lapset sitten hakevat toisten pihoilta virikkeet ja tunkevat sisälle leikkimään,vaikkei isäntäväki anna lupaa tulla sisälle tai anna luoaa viedä tavaroita pihasta. Välillä voisi heidänkin pihassaan olla koko lapsilauma. Niin ja mitään ei uskota,jos kieltää. Äitiä ei koskaan näy pihalla vaan istuu kotona.
 
olen melkein tälläinen..annan kyllä lapsille leluja,ja kaverit saa tulla meidän pihaan,mutta itse en kyllä voi olla ulkona,siihen on syynä se että meillä vauva joka ei päästä mua hetkeksikään näköpiiristään pois vaan alkaa heti huutamaan,eikä viihdy vaunussaan ulkona!
onkos tällä äidillä vauvaa?jospa sillä olis sama syy kun mullakin?
 
josko puhuisit sen "sisällä" oleevan äidin kanssa? itse kyllä ottaisin asian puheeksi :\|.perustuuhan normaali vastavuoroisuus joka suhteessa normaaliin kanssakäymiseen?! Olettaisin..vastavuoroin kyllä pitiäisi lapsilauman leikkiä pihoilla..erikoista, sanoisin. Meillä kyllä sovitusti kunkin ns "piha" vuorottelee ja vastuussa kulloinenkin piha. Juttelemaan vaan, että asiaan saat selvyyttä ja joustavuutta puolin jos toisn. Kaikkien etu loppuviimeksi. =)
 
v-tuntunut
ymmärtäisin jos heillä olisi vauva talossa, vaan ei ole. Nainen kököttää uuden miesystävänsä kanssa sisällä,eikä naamaansa näytä kuin miehen seurassa.
 

Yhteistyössä