Minkälainen aattopäivä teillä on tiedossa?

mies töissä, lapset leikkii keskenään..syödään tuossa 15.00 aikaan ja sitten ollaan vaan ja mies varmaan nukkuu pari tuntia, kun ollut yön töissä.Lahjat avataan varmaan joskus 17.00-18.00 aikaan.

Täällä 05.14 heräs esikoinen ;) pitkä päivä ollut...
Syöty, ulkoiltu ja nyt napsivat herkkuja olkkarin lattialla katsoen elokuvaa.
Pari lahjaa oli kuusen alla aamulla, pukki tulee tunnin sisällä. Sit onkin rentoa oleskelua loppu päivä. Ja syömistä ja saunomista.

Hyvää joulua kaikille
Ihana :D

Mä heräsin aamulla joskus viiden aikaan valvomaan kinkkua ja keittämään kahvia. Lapset heräili joskus kasin pintaan, keiteltiin aamupuuro ja yhdessä siivoiltiin sen jälkeen keittiö. Käytiin saunassa, availtiin lahjat, keittelin joulukahvit :) Lapset sai lasilliset limua ja muutaman namin.

Nyt nuorimmainen katselee Lumiukkoa telkusta, toinen rakentelee legoilla, mä istun tässä koneella hetken. Jossain kohtaa päivää syödään ihania herkkuruokia ja illemmalla sitten vielä lisää. Jos jaksan, teen jälkiruuan, jos en jaksa, syödään sitä vasta huomenna.

Lapset on ihanan rauhallisia ja kilttejä, mitään nahistelua ei ole ollut pariin vuorokauteen :D Ja mä nautin kun on siistiä, leppoisaa ja rauhallista eikä todellakaan tarvitse lähteä yhtään minnekään. Saa vain olla. Mikä nautinto!

Kämppä kuin pommin jäljiltä. Nautitaan korvatulehduksesta, keuhkokuumeesta ja vatsataudin jälkeisistä siivoista. Jouluruoat venailee tuolla 300kilsan päässä, kalkkuna jäässä ja pelastin eilen sulaneet piparitaikinat syömällä ne :saint:

Onneksi ei ollut tarkoitus tänään viettää joulua, vielä tässä ehtii pelastamaan sen mitä on pelastettavissa :D

Yhteistyössä