Minkäkokonen vauva mahtuu ilman liukastevoidetta

  • Viestiketjun aloittaja toisen odottaja
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Joo, no okei, lasketaan provoks ja unohdetaan, mulle riittää että itse tiedän mikä mun puheista on totta =) Hyvää Pääsiäistä!
eikun joo joo vilkkuuhan se,mutta ei kai se kohta enää sitten pahemmin vastaan pistä vaan ne sivut? ja siis ihan uteliaisuuttani kysyn,empä ole moisesta kuullut. pääsiäistä sinullekin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Kyllä kätilö meidän pojan päähän suihkutti ja hieroskeli jotain ainetta vähän väliä ponnistuksen aikana...
Jospa hiuksissa on jotain takkua ja selvitti muumi-suihkeella sotkut että tulis sitten nätimmat valokuvat. Meillä ei ollu tollasta palvelua VASissa ja ekoissa valokuvissa vauvalla näyttääkin olevan pörröpää, vaikka oikeasti on ihan suorat hiukset.

 
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:
Alkuperäinen kirjoittaja Pusuapina:
Kyllä kätilö meidän pojan päähän suihkutti ja hieroskeli jotain ainetta vähän väliä ponnistuksen aikana...
Jospa hiuksissa on jotain takkua ja selvitti muumi-suihkeella sotkut että tulis sitten nätimmat valokuvat. Meillä ei ollu tollasta palvelua VASissa ja ekoissa valokuvissa vauvalla näyttääkin olevan pörröpää, vaikka oikeasti on ihan suorat hiukset.
:LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Niin sen täytyy olla!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naurukohtaus:
:LOL: :LOL: Tuleekos kyseisestä lapsesta sitten ´liukkarivauva´ Tai sitten voi sanoa että en synnyttänyt alakautta enkä sektiolla vaan vaseliinilla :whistle:
Täytyy sanoo, että siinä vaiheessa ponnistusvaihetta kun kudokset venyy ja paukkuu, en osannu edes kaivata liukkaria :LOL: Ei tullu mieleen että ongelmana olisi varsinaisesti kitka, kyl se oli tuo pään ympärys suhteessa... no, paikkojen kokoon :D
 

Yhteistyössä