Minkäkokoisia puolitoistavuotiaita?

Meilla poika 1v 4 kk 78cm ja 10.5kg,
nyt 1v 8kk ja itse mitattuna n.80 cm ja paino ollut tuossa samassa puolivuotta, mut nyt naytti ekan kerran 11kg. Kun rakastaa punnita itseaan ;)

Neuvolassa pyydettiin kaymaan valimittauksessa joulunaikaan, mut onko tuo ihme jos aiti on 157cm ja isi 170 :/ pitaisko mun muka olla huolissani kun en oikein osaa olla???
 
nightqueen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.10.2005 klo 08:32 bobthebuilder kirjoitti:
Meilla poika 1v 4 kk 78cm ja 10.5kg,
nyt 1v 8kk ja itse mitattuna n.80 cm ja paino ollut tuossa samassa puolivuotta, mut nyt naytti ekan kerran 11kg. Kun rakastaa punnita itseaan ;)

Neuvolassa pyydettiin kaymaan valimittauksessa joulunaikaan, mut onko tuo ihme jos aiti on 157cm ja isi 170 :/ pitaisko mun muka olla huolissani kun en oikein osaa olla???
aika asiallinen kommentti! kaikki lapset ovat yksilöitä ja suurella todennäköisyydellä vanhempien pituus ja paino ( tietysti myös ukkien ja mummienkin) periytyy ainakin jossain määrin! itse olen 174cm ja mieheni 191cm ja molemmat ollaan (tai siis mieheni on nykyään) hoikkia. se kun kerkee uimaan ja punttisalille mitä itse en kerkeä todellakaan nykyisin (lapsien ikäero 1,2v...) :LOL:
 

Yhteistyössä