Minkäkokoiset kengät teidän 1v.?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Halikatti
Noin 20-21 pojalla. Kävelyyn kenkiä tarvittiin vasta oikeastaan 1v 5kk ja harmitti kun olisi ollut syytä ostaa ensikenkä kokoa 22. Olin intoillut etukäteen ja ostanut 21 kokoa ja sitä ei voitu käyttää melkein yhtään.

Suzyanne
Meillä oli tasan 1-vuotiaana koko 22. Nyt kun poika on kohta 1 v. 4 kk, kengän koko on 23. Iso poika on kyllä muutenkin, suunnilleen 82-83 cm pitkä ja painoa yli 12 kg.

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Meidän yks vuotiaan jalka oli kyllä varmaankin 21 ainaskin... Nyt tyulee ens viikolla täyteen 1,5 vuotta ja kenkä on kokoa 25 :D Että isojalkainen on meidänkin tyttö :)
Kiva et on muitakin :) Olin säästänyt meinaan keskimmäisen ensiaskel kengät (poika) ja ne oli kokoa 19. Olis saanut muuten ne käyttöönsä,mut ei ne nyt oikeen mahdu....

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Meillä oli tasan 1-vuotiaana koko 22. Nyt kun poika on kohta 1 v. 4 kk, kengän koko on 23. Iso poika on kyllä muutenkin, suunnilleen 82-83 cm pitkä ja painoa yli 12 kg.
Meidän likalla kanssa tota kokoa..... just 1v. neuvolassa mitattiin 81,5cm. ja 12,6kg.... Saa kohta 5v,isoveljensä kiinni painon suhteen.

Yhteistyössä